A fogyasztók márkaélményének fokozásának lehetőségei a digitális marketingkommunikáció segítségével, különös tekintettel az online élelmiszervásárlásokra.

Gyetvai Bence (2023) A fogyasztók márkaélményének fokozásának lehetőségei a digitális marketingkommunikáció segítségével, különös tekintettel az online élelmiszervásárlásokra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Gyetvai Bence.pdf] PDF
Gyetvai Bence.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Gyetvai_Bence_bírálat.pdf] PDF
Gyetvai_Bence_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (221kB)
[thumbnail of Gyetvai Bence G6659N külső bírálat.pdf] PDF
Gyetvai Bence G6659N külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (115kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja, hogy feltárja az újszerű marketingkommunikációs eszközök jelentőségét az e-commerce világában, különös tekintettel az online élelmiszervásárlás befolyásoló tényezőire. A digitális térben zajló élelmiszervásárlás más megközelítést igényel a vállalatok részéről, mint a hagyományos értelemben vett vásárlás. Mivel az különböző online felületeken, webáruházakban történik, ezért fontosnak tartom megvizsgálni a fogyasztói márkaélményre vonatkozó tényezőket, beleértve a márkahűség és elköteleződés fontosságát és kialakításának lehetőségeit. Míg korábban a márkaélmény más értelmet nyújtott, hiszen a személyes jelenlétre fókuszált, úgy ma már annak hiányával számol, és úgy próbál maradandót alkotni a fogyasztóban. Ezt nevezzük felhasználói élménynek (user experience), amiről szintén szó esik a diplomadolgozatomban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Huszár Erika
Belső
egyetemi adjunktus; Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék; KKK
Mitter Szabina
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, elektronikus vásárlás - online vásárlás, fókuszcsoport, marketingkommunikáció, márkaépítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:58
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet