Gyetvai Bence (2023) A fogyasztók márkaélményének fokozásának lehetőségei a digitális marketingkommunikáció segítségével, különös tekintettel az online élelmiszervásárlásokra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Gyetvai Bence.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Gyetvai_Bence_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
|
PDF
Gyetvai Bence G6659N külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (115kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja, hogy feltárja az újszerű marketingkommunikációs eszközök jelentőségét az e-commerce világában, különös tekintettel az online élelmiszervásárlás befolyásoló tényezőire. A digitális térben zajló élelmiszervásárlás más megközelítést igényel a vállalatok részéről, mint a hagyományos értelemben vett vásárlás. Mivel az különböző online felületeken, webáruházakban történik, ezért fontosnak tartom megvizsgálni a fogyasztói márkaélményre vonatkozó tényezőket, beleértve a márkahűség és elköteleződés fontosságát és kialakításának lehetőségeit. Míg korábban a márkaélmény más értelmet nyújtott, hiszen a személyes jelenlétre fókuszált, úgy ma már annak hiányával számol, és úgy próbál maradandót alkotni a fogyasztóban. Ezt nevezzük felhasználói élménynek (user experience), amiről szintén szó esik a diplomadolgozatomban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, elektronikus vásárlás - online vásárlás, fókuszcsoport, marketingkommunikáció, márkaépítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:58 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |