Milihovszki István (2023) Fogyasztói vásárlási szokások a kiemelt kedvezményes időszakokban. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
Milihovszki István_Szakdolgozat_A fogyasztói vásárlási szokások a kiemelt kedvezményes időszakokban.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat külső bírálat Milihovszki István.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (51kB) |
![]() |
PDF
SZD.Milihovszki.Istvan.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (323kB) |
Abstract
Szakdolgozatom témakörének a fogyasztói vásárlási szokások vizsgálatát választottam. Dolgozatom során a fogyasztói magatartást boncolgatom, majd részletesebben kitérek a vásárlói trendcsoportokra. Ezen tények minél alaposabb ismerete, elengedhetetlen a vállalkozások részére, hogy megtartsa, és bővítse a vásárlói köreiket. A dolgozatban az árazás, valamint a kereskedelmi árképzés elméleti hátterét ismertetem, melyek azok a stratégiák, amit több üzlet is alkalmaz termékek értékesítése során. Kutatásom célja volt, hogy kiderítsem a fogyasztók magatartását az árakhoz és a kedvezményekhez, milyen vásárlási szokásokkal rendelkeznek a promóciós időszakokon, végül milyen megítélése van a kuponoknak.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | ár, fogyasztói magatartás, kedvezmények, kupon, vásárlói trendek |
SWORD Depositor: | User Archive |
Depositing User: | User Archive |
Date Deposited: | 2023. Apr. 20. 13:58 |
Last Modified: | 2023. Apr. 20. 13:58 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |