Szabados Endre (2023) Politikai marketing a 2022-es választások gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szabados_Endre_(V4BWQL) _szakdolgozat_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BÍRÁLAT SZABADOS ENDRE.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (90kB) |
|
PDF
Bírálat Szabados Endre.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
Absztrakt A szakdolgozatom a politikai marketinget és kommunikációjára fókuszál. Szakdolgozatom középpontjában a 2022-es választások állnak. A dolgozat első részében sorra veszem a politikai marketing elemeit és a politikai kommunikáció elméletét. Példákkal támasztom alá, hogy a múltban, illetve most a jelenben milye politikai marketing eszközöket használtak a pártok. Ahhoz, hogy világos képet kapjak kutatást kellett végeznem, amely mélyinterjús és kérdőíves kutatás volt. Végezetül az összefoglalóban értekezem arról, hogy milyen tudással lettem gazdagabb a szakdolgozatomban, és tanácsokat fogalmazok meg arra vonatkozóan, hogy milyen sikeres politikai marketinget kell a pártoknak folytatni a jövőben. Sokat foglalkozom a szakdolgozatomban az online média hatásával a választásban, valamint az egyéni jelöltek marketingtevékenységével.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, adminisztratív marketing, clienting (ügyfélközpontú marketing), csoportkommunikáció, emberi kommunikáció, politikai marketing, választások |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:58 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |