Közösségi média marketing a Szállás.hu vonatkozásában

Kalántai Linett (2023) Közösségi média marketing a Szállás.hu vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Kalántai Linett 2022.pdf] PDF
Szakdolgozat Kalántai Linett 2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 05..

Download (4MB)
[thumbnail of Nyilatkozat szakdolgozat státuszáról.pdf] PDF
Nyilatkozat szakdolgozat státuszáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Kalántai Linett.pdf] PDF
Kalántai Linett.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (173kB)
[thumbnail of szakdolgozat-értékelés.docx.pdf] PDF
szakdolgozat-értékelés.docx.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (210kB)

Absztrakt (kivonat)

Manapság a rohamos ütemben fejlődő digitalizáció hatására az online marketingkommunikáció szerepe jelentős mértékben megnövekedett, ennek következtében pedig egyre több új trend tör utat magának, amelyeket a vállalkozások is előszeretettel alkalmaznak. Az online marketingen belül leginkább a közösségi média marketing jelentősége értékelődött fel. A közösségi média felületeket számtalan potenciális vásárló használja, ennek köszönhetően tökéletes lehetőséget biztosítanak a vállalkozások számára a felhasználókkal való kapcsolattartáshoz és a márka iránti elkötelezettség kialakításához. Szakdolgozatom alapját ezen gondolatok adják. Elsőként szekunder kutatással mutatom be az online marketingkommunikációt, a jelenlegi piaci trendeket majd pedig a közösségi média marketinget.  Az elméleti rész után pedig rátérek a Szállás.hu közösségi média marketingjére. Itt bemutatom az általuk használt közösségi média marketing stratégiát és azt, hogy ez hogyan valósul meg a gyakorlatban a különböző közösségi média platformokon. . A szakdolgozatom fő célja az volt, hogy a primer kutatásomból nyert információk segítségével választ kapjak arra, hogy a Szállás.hu közösségi média marketingje hogyan képes befolyásolni a felhasználókat, illetve következtetéseket vonjak le a hatásosságukat illetően, majd pedig a kapott eredmények segítségével javaslatokat fogalmazzak meg. Primer kutatásom egy online kérdőív formájában valósult meg, amelyet kizárólag 18 év feletti válaszadók töltöttek ki, pontosabban 151 kitöltő adott számomra értékelhető választ. A kapott eredmények fényt derítettek arra, hogy a válaszadók miként vélekednek a Szállás.hu közösségi marketingjéről, vagyis arról, hogy igen nagy részük elégedett a látott tartalmakkal, hiszen azok aktuálisak és figyelemfelkeltőek, emellett a tartalmak képesek voltak őket valamilyen módon befolyásolni és hogy egészében véve hatásosnak tartják az általuk alkalmazott tevékenységet. Ám a kérdőív során arra is figyelmes lettem, hogy érkeztek bizonytalan, illetve negatív válaszok is, amelyek arra engedtek következtetni, hogy mindig van hova fejlődni. Ennek érdekében fogalmaztam meg javaslataim saját, illetve a válaszadók véleményének segítségével, amelyekkel a Szállás.hu még hatékonyabbá tehetné közösségi média marketingjét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi média, marketingkommunikáció, online értékesítés, online marketing, szálláshely-szolgáltatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:58
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet