Kalántai Linett (2023) Közösségi média marketing a Szállás.hu vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Kalántai Linett 2022.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 05.. Download (4MB) |
|
PDF
Nyilatkozat szakdolgozat státuszáról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Kalántai Linett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (173kB) |
|
PDF
szakdolgozat-értékelés.docx.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (210kB) |
Absztrakt (kivonat)
Manapság a rohamos ütemben fejlődő digitalizáció hatására az online marketingkommunikáció szerepe jelentős mértékben megnövekedett, ennek következtében pedig egyre több új trend tör utat magának, amelyeket a vállalkozások is előszeretettel alkalmaznak. Az online marketingen belül leginkább a közösségi média marketing jelentősége értékelődött fel. A közösségi média felületeket számtalan potenciális vásárló használja, ennek köszönhetően tökéletes lehetőséget biztosítanak a vállalkozások számára a felhasználókkal való kapcsolattartáshoz és a márka iránti elkötelezettség kialakításához. Szakdolgozatom alapját ezen gondolatok adják. Elsőként szekunder kutatással mutatom be az online marketingkommunikációt, a jelenlegi piaci trendeket majd pedig a közösségi média marketinget. Az elméleti rész után pedig rátérek a Szállás.hu közösségi média marketingjére. Itt bemutatom az általuk használt közösségi média marketing stratégiát és azt, hogy ez hogyan valósul meg a gyakorlatban a különböző közösségi média platformokon. . A szakdolgozatom fő célja az volt, hogy a primer kutatásomból nyert információk segítségével választ kapjak arra, hogy a Szállás.hu közösségi média marketingje hogyan képes befolyásolni a felhasználókat, illetve következtetéseket vonjak le a hatásosságukat illetően, majd pedig a kapott eredmények segítségével javaslatokat fogalmazzak meg. Primer kutatásom egy online kérdőív formájában valósult meg, amelyet kizárólag 18 év feletti válaszadók töltöttek ki, pontosabban 151 kitöltő adott számomra értékelhető választ. A kapott eredmények fényt derítettek arra, hogy a válaszadók miként vélekednek a Szállás.hu közösségi marketingjéről, vagyis arról, hogy igen nagy részük elégedett a látott tartalmakkal, hiszen azok aktuálisak és figyelemfelkeltőek, emellett a tartalmak képesek voltak őket valamilyen módon befolyásolni és hogy egészében véve hatásosnak tartják az általuk alkalmazott tevékenységet. Ám a kérdőív során arra is figyelmes lettem, hogy érkeztek bizonytalan, illetve negatív válaszok is, amelyek arra engedtek következtetni, hogy mindig van hova fejlődni. Ennek érdekében fogalmaztam meg javaslataim saját, illetve a válaszadók véleményének segítségével, amelyekkel a Szállás.hu még hatékonyabbá tehetné közösségi média marketingjét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | közösségi média, marketingkommunikáció, online értékesítés, online marketing, szálláshely-szolgáltatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:58 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |