Tóth Blanka (2023) A magyar luxus divatipar e-kereskedelmi és fenntarthatósági szempontok szerint. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat 5 jó.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Tóth Blanka külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (95kB) |
|
PDF
Tóth Blanka ISNH1T.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban az élet minden területe elképzelhetetlennek tűnik az Internet jelenléte nélkül, efelől a kereskedelem sem maradhat el. A vállalkozások működéséhez is nagyban hozzájárul az online térhódítás, kivétel a magyar luxus divatipar. Ebből a szempontból különleges a divatiparnak ezen szegmense hazánkban, mivel a személyes vásárlást preferálják a fogyasztók. Szakdolgozatomban erre a meghökkentő tényre kutattam a válaszokat. Emellett betekintést nyerhetünk a fenntarthatósági kérdésekbe, melyek egyre nagyobb teret hódítanak. A témákat különböző elemzési modellek segítségével járom körbe, majd kvalitatív és kvantitatív kutatással vizsgálom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, divat, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, fenntarthatóság, luxus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:58 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |