A magyar luxus divatipar e-kereskedelmi és fenntarthatósági szempontok szerint

Tóth Blanka (2023) A magyar luxus divatipar e-kereskedelmi és fenntarthatósági szempontok szerint. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat 5 jó.pdf] PDF
Szakdolgozat 5 jó.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Tóth Blanka külső bírálat.pdf] PDF
Tóth Blanka külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (95kB)
[thumbnail of Tóth Blanka ISNH1T.pdf] PDF
Tóth Blanka ISNH1T.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (221kB)

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban az élet minden területe elképzelhetetlennek tűnik az Internet jelenléte nélkül, efelől a kereskedelem sem maradhat el. A vállalkozások működéséhez is nagyban hozzájárul az online térhódítás, kivétel a magyar luxus divatipar. Ebből a szempontból különleges a divatiparnak ezen szegmense hazánkban, mivel a személyes vásárlást preferálják a fogyasztók. Szakdolgozatomban erre a meghökkentő tényre kutattam a válaszokat. Emellett betekintést nyerhetünk a fenntarthatósági kérdésekbe, melyek egyre nagyobb teret hódítanak. A témákat különböző elemzési modellek segítségével járom körbe, majd kvalitatív és kvantitatív kutatással vizsgálom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, divat, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, fenntarthatóság, luxus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:58
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet