Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban

Kovács Petra (2023) Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZakdolgozat- Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban.pdf] PDF
SZakdolgozat- Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of biralat.pdf] PDF
biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (275kB)
[thumbnail of Kovács Petra.pdf] PDF
Kovács Petra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (219kB)

Absztrakt (kivonat)

A marketing az utóbbi években nagy fejlődésen ment keresztül és ez napjainkban folytatódik, szerencsére minden iparágra hatással van. Szakdolgozatomat a marketingkommunikációs és digitális eszközök alkalmazásáról írtam a filmiparban. A dolgozatban kifejtettem hogyan megy végbe egy film promóciós kampánya, milyen kreatív eszközökhöz nyúlnak a folyamat során a készítők. Emellett egy primer kutatás körében megvizsgáltam a mozik legnagyobb problémáját napjainkban: miért csökken a moziba látogatók száma akkora volumennel. A fogyasztók döntéseit elemeztem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, digitalizáció, film(ek), marketingkommunikáció, mozi
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:58
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet