Kovács Petra (2023) Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZakdolgozat- Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (275kB) |
|
PDF
Kovács Petra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (219kB) |
Absztrakt (kivonat)
A marketing az utóbbi években nagy fejlődésen ment keresztül és ez napjainkban folytatódik, szerencsére minden iparágra hatással van. Szakdolgozatomat a marketingkommunikációs és digitális eszközök alkalmazásáról írtam a filmiparban. A dolgozatban kifejtettem hogyan megy végbe egy film promóciós kampánya, milyen kreatív eszközökhöz nyúlnak a folyamat során a készítők. Emellett egy primer kutatás körében megvizsgáltam a mozik legnagyobb problémáját napjainkban: miért csökken a moziba látogatók száma akkora volumennel. A fogyasztók döntéseit elemeztem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, digitalizáció, film(ek), marketingkommunikáció, mozi |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:58 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |