Az Egri borvidék marketingstratégiáinak bemutatása

Kiss Dorina (2023) Az Egri borvidék marketingstratégiáinak bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Az Egri borvidék marketingstratégiái_KD.pdf] PDF
Szakdolgozat_Az Egri borvidék marketingstratégiái_KD.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kiss Dorina.pdf] PDF
Kiss Dorina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (51kB)
[thumbnail of Kiss Dorina_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf] PDF
Kiss Dorina_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (261kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom középpontjában az Egri borvidék marketingstratégiáinak bemutatása áll, amelyet két részre vonatkozóan ismertetek részletesen; az 1990-2010 közötti, valamint a 2010-től 2022-ig tartó időszak tekintetében. Ennek keretében elkészítem az egri Sike Pincészet SWOT-analízisét, valamint marketingmix elemzését. Primer kutatásommal célom, hogy megvizsgáljam a kitöltők borvásárlási szokásait, valamint a bor helyettesítő termékeit kérdőíves megkérdezés segítségével. A kutatásomban a 18 év fölötti borfogyasztók válaszaira voltam kíváncsi, a kitöltők csoportosítása nemük, életkoruk, lakóhelyük, valamint végzettségük szerint történt meg.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bor, Eger, magyarországi borvidékek, marketingmix, rendezvények, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:58
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet