Kiss Dorina (2023) Az Egri borvidék marketingstratégiáinak bemutatása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Az Egri borvidék marketingstratégiái_KD.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Kiss Dorina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (51kB) |
|
PDF
Kiss Dorina_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (261kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom középpontjában az Egri borvidék marketingstratégiáinak bemutatása áll, amelyet két részre vonatkozóan ismertetek részletesen; az 1990-2010 közötti, valamint a 2010-től 2022-ig tartó időszak tekintetében. Ennek keretében elkészítem az egri Sike Pincészet SWOT-analízisét, valamint marketingmix elemzését. Primer kutatásommal célom, hogy megvizsgáljam a kitöltők borvásárlási szokásait, valamint a bor helyettesítő termékeit kérdőíves megkérdezés segítségével. A kutatásomban a 18 év fölötti borfogyasztók válaszaira voltam kíváncsi, a kitöltők csoportosítása nemük, életkoruk, lakóhelyük, valamint végzettségük szerint történt meg.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bor, Eger, magyarországi borvidékek, marketingmix, rendezvények, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:58 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |