A fogyasztói magatartás vizsgálata a tudatos és egészséges életmód függvényében a közösségi médián keresztül

Farkas Vivien (2023) A fogyasztói magatartás vizsgálata a tudatos és egészséges életmód függvényében a közösségi médián keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Farkas Vivien.pdf] PDF
Szakdolgozat-Farkas Vivien.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Farkas-Vivien-szakdolgozat-értékelése.pdf] PDF
Farkas-Vivien-szakdolgozat-értékelése.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (61kB)
[thumbnail of Farkas Vivien bírálat 2023 január.pdf] PDF
Farkas Vivien bírálat 2023 január.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (475kB)

Absztrakt (kivonat)

Az utóbbi években, ahogy hazánkban is legyen szó az online, illetve offline térről, egyre gyakrabban hallhatjuk a ’’tudatos’’ és az ’’egészséges’’ kifejezéseket és az efajta termékek iránti kereslet is az exponenciálisan növekvő szakaszba sorolható. A téma jelenleg nagyon helytálló, abból a szempontból, hogy a fogyasztói társadalom jelentős érdeklődést mutat afelé, hogy több figyelmet fordítson saját egészégére . A megemelkedett kereslet miatt a vállalatoknak is követniük kell ezt a vonalat, hogy kielégítsék a fogyasztói igényeket, ezért tartottam időszerűnek, hogy kicsit jobban beleássam magam a témába.Témaválasztásomat egyrészt a személyes érdeklődésem indokolja, másrészt véleményem szerint ez egy elég aktuális téma jelenleg, amelynek részleteit igazán érdekes felfedezni. Kíváncsiságom abból is adódott, hogy immár több mint egy éve ebben az életstílusban élek, ami természetesen még nem olyan hosszú idő, viszont a téma iránti izgatottságom csak növekedni látszik. Úgy gondolom alapból a fogyasztói magatartás vizsgálata egy összetett tevékenység, ami a befolyásoló tényezők miatt is újra és újra megújul, kötelessége követni a legújabb trendeket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: egészséges életmód, étkezési motivációk, fogyasztói magatartás, közösségi média, tudatos életmód
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:58
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet