Az elektromos autózás térnyerése, és az ahhoz köthető területek marketingtevékenységeinek hatása a fogyasztók tájékozottságára.

Dibáczi Levente (2023) Az elektromos autózás térnyerése, és az ahhoz köthető területek marketingtevékenységeinek hatása a fogyasztók tájékozottságára. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Az elektromos autózás térnyerése, és az ahhoz köthető területek marketingtevékenységeinek hatása a fogyasztók tájékozottságára.pdf] PDF
Az elektromos autózás térnyerése, és az ahhoz köthető területek marketingtevékenységeinek hatása a fogyasztók tájékozottságára.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Dibaczi.Levente_belso.biralat_ML.pdf] PDF
Dibaczi.Levente_belso.biralat_ML.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of Dibáczi Levente szakdolgozat külső értékelés.pdf] PDF
Dibáczi Levente szakdolgozat külső értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (167kB)

Absztrakt (kivonat)

A témaválasztásom azért esett az elektromos autózás ezen aspektusára, mert ugyan már jó néhány éve megjelentek az utakon, azonban sok szakértő, és velük együtt én is úgy gondolom, hogy még mindig gyerekcipőben járunk a terület teljes potenciáljához képest. Ezt az is alátámasztja, hogy a fejlődés elképesztő mértékű mind az akkumulátor-technológiát, mind magának az elektromos hajtáslánc műszaki megoldásait tekintve. Remélem meglátásaim által a laikusoknál néhány fokkal árnyaltabban tudom bemutatni a szóban forgó témát, ugyanis szakmai gyakorlatomat a Porsche Hungária-nál, azon belül is a Volkswagen személygépjármű divíziójánál töltöm, így lehetőségem nyílik betekintést nyerni a világ egyik legkedveltebb volumen (nem luxus) autógyártójának mindennapi működésébe, és megismerni olyan személyeket, akik alakítják ezen, és ehhez kapcsolódó márkák irányelveit, ezért úgy gondolom az ő tapasztalásaik hatalmas relevanciával bírnak, és bízhatunk az ő előrejelzéseikben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: autóértékesítés, autóipar, fenntartható fejlődés, fenntarthatóság, zöld marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:58
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet