Bodnár Eszter (2023) Az influencer marketing hatása a Z generációra a közösségi médiában, avagy mennyire befolyásolnak a véleményvezérek. Faculty of International Management and Business.
PDF
Bodnár Eszter-Az influencer marketing hatása a Z generációra a közösségi médiában, avagy mennyire befolyásolnak a véleményvezérek.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (935kB) |
|
PDF
Bodnar_Eszter_Kulso_Konzulens_Velemeny.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (42kB) |
|
PDF
Bodnár Eszter_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Abstract
A szakdolgozatom fő célja az volt, hogy szekunder és primer kutatások segítségével bemutassam az influencer marketinget, mint marketing eszközt. Szeretném összefoglalni a téma legfontosabb pontjait, valamint kiemelni a kutatásom során gyűjtött eredményeket. Célcsoportomként a Z generációt választottam. Mivel én is ebbe a generációba tartozom, fontos számomra, hogy megismerjem a kortársaim gondolatát és véleményét. Az influencer marketinget a közösségi média felületeken keresztül vizsgáltam, ugyanis itt nagy teret hódított magának ez a marketing eszköz. A téma kifejtése során fontosnak tartottam, hogy először az influencereket mutassam be és rávilágítsak arra, hogy mennyire változatosan lehet őket csoportosítani annak érdekében, hogy a márkák a számukra legmegfelelőbb véleményvezért tudják kiválasztani, a kívánt cél elérése érdekében az együttműködések során.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | befolyásolás, hatásvizsgálat, influencer, marketing, Z gereráció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2023. Apr. 20. 13:58 |
Last Modified: | 2023. Apr. 20. 13:58 |
Actions (login required)
View Item |