Az influencer marketing hatása a Z generációra a közösségi médiában, avagy mennyire befolyásolnak a véleményvezérek

Bodnár Eszter (2023) Az influencer marketing hatása a Z generációra a közösségi médiában, avagy mennyire befolyásolnak a véleményvezérek. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Bodnár Eszter-Az influencer marketing hatása a Z generációra a közösségi médiában, avagy mennyire befolyásolnak a véleményvezérek.pdf] PDF
Bodnár Eszter-Az influencer marketing hatása a Z generációra a közösségi médiában, avagy mennyire befolyásolnak a véleményvezérek.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (935kB)
[thumbnail of Bodnar_Eszter_Kulso_Konzulens_Velemeny.pdf] PDF
Bodnar_Eszter_Kulso_Konzulens_Velemeny.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (42kB)
[thumbnail of Bodnár Eszter_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf] PDF
Bodnár Eszter_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Abstract

A szakdolgozatom fő célja az volt, hogy szekunder és primer kutatások segítségével bemutassam az influencer marketinget, mint marketing eszközt. Szeretném összefoglalni a téma legfontosabb pontjait, valamint kiemelni a kutatásom során gyűjtött eredményeket. Célcsoportomként a Z generációt választottam. Mivel én is ebbe a generációba tartozom, fontos számomra, hogy megismerjem a kortársaim gondolatát és véleményét. Az influencer marketinget a közösségi média felületeken keresztül vizsgáltam, ugyanis itt nagy teret hódított magának ez a marketing eszköz. A téma kifejtése során fontosnak tartottam, hogy először az influencereket mutassam be és rávilágítsak arra, hogy mennyire változatosan lehet őket csoportosítani annak érdekében, hogy a márkák a számukra legmegfelelőbb véleményvezért tudják kiválasztani, a kívánt cél elérése érdekében az együttműködések során.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: befolyásolás, hatásvizsgálat, influencer, marketing, Z gereráció
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2023. Apr. 20. 13:58
Last Modified: 2023. Apr. 20. 13:58

Actions (login required)

View Item View Item