Bodnár Eszter (2023) Az influencer marketing hatása a Z generációra a közösségi médiában, avagy mennyire befolyásolnak a véleményvezérek. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Bodnár Eszter-Az influencer marketing hatása a Z generációra a közösségi médiában, avagy mennyire befolyásolnak a véleményvezérek.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (935kB) |
|
PDF
Bodnar_Eszter_Kulso_Konzulens_Velemeny.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (42kB) |
|
PDF
Bodnár Eszter_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom fő célja az volt, hogy szekunder és primer kutatások segítségével bemutassam az influencer marketinget, mint marketing eszközt. Szeretném összefoglalni a téma legfontosabb pontjait, valamint kiemelni a kutatásom során gyűjtött eredményeket. Célcsoportomként a Z generációt választottam. Mivel én is ebbe a generációba tartozom, fontos számomra, hogy megismerjem a kortársaim gondolatát és véleményét. Az influencer marketinget a közösségi média felületeken keresztül vizsgáltam, ugyanis itt nagy teret hódított magának ez a marketing eszköz. A téma kifejtése során fontosnak tartottam, hogy először az influencereket mutassam be és rávilágítsak arra, hogy mennyire változatosan lehet őket csoportosítani annak érdekében, hogy a márkák a számukra legmegfelelőbb véleményvezért tudják kiválasztani, a kívánt cél elérése érdekében az együttműködések során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, hatásvizsgálat, influencer, marketing, Z gereráció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:58 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |