Halász Viktória (2023) A nonprofit és for-profit szektoron belüli marketing tevékenységek változása a pandémiára adott válaszként. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
Halász Viktória Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (776kB) |
![]() |
PDF
bírálat_Halász Viktória.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (256kB) |
![]() |
PDF
SZAKDOLGOZAT ÉRTÉKELÉS_Halász Viktória.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (119kB) |
Abstract
Szakdolgozatom elsődlegesen a nonprofit és for-profit szféra marketing tevékenységeit vizsgálja a pandémia időszaka alatt, miközben több területen is kitér a járvány okozta változásokra és az azokhoz való alkalmazkodásra. Nagy szerepet kap benne a digitális marketing fellendülése, illetve a kulturális szektor, azon belül is a rendezvényszervezés visszaesése. Primer kutatásomban mélyinterjúk segítségével két miskolci cég működését elemzem, külön kiemelve belső kommunikációjuk és társadalmi felelősségvállalásaik átformálódását.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | digitális kor, for-profit szektor, koronavírus-járvány (COVID-19), kultúra, marketing, nonbusiness marketing, nonprofit szektor |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2023. Apr. 20. 13:57 |
Last Modified: | 2023. Apr. 20. 13:57 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |