A nonprofit és for-profit szektoron belüli marketing tevékenységek változása a pandémiára adott válaszként

Halász Viktória (2023) A nonprofit és for-profit szektoron belüli marketing tevékenységek változása a pandémiára adott válaszként. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Halász Viktória Szakdolgozat.pdf] PDF
Halász Viktória Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (776kB)
[thumbnail of bírálat_Halász Viktória.pdf] PDF
bírálat_Halász Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (256kB)
[thumbnail of SZAKDOLGOZAT ÉRTÉKELÉS_Halász Viktória.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT ÉRTÉKELÉS_Halász Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (119kB)

Abstract

Szakdolgozatom elsődlegesen a nonprofit és for-profit szféra marketing tevékenységeit vizsgálja a pandémia időszaka alatt, miközben több területen is kitér a járvány okozta változásokra és az azokhoz való alkalmazkodásra. Nagy szerepet kap benne a digitális marketing fellendülése, illetve a kulturális szektor, azon belül is a rendezvényszervezés visszaesése. Primer kutatásomban mélyinterjúk segítségével két miskolci cég működését elemzem, külön kiemelve belső kommunikációjuk és társadalmi felelősségvállalásaik átformálódását.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: digitális kor, for-profit szektor, koronavírus-járvány (COVID-19), kultúra, marketing, nonbusiness marketing, nonprofit szektor
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2023. Apr. 20. 13:57
Last Modified: 2023. Apr. 20. 13:57

Actions (login required)

View Item View Item