A nonprofit és for-profit szektoron belüli marketing tevékenységek változása a pandémiára adott válaszként

Halász Viktória (2023) A nonprofit és for-profit szektoron belüli marketing tevékenységek változása a pandémiára adott válaszként. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Halász Viktória Szakdolgozat.pdf] PDF
Halász Viktória Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (776kB)
[thumbnail of bírálat_Halász Viktória.pdf] PDF
bírálat_Halász Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (256kB)
[thumbnail of SZAKDOLGOZAT ÉRTÉKELÉS_Halász Viktória.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT ÉRTÉKELÉS_Halász Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (119kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom elsődlegesen a nonprofit és for-profit szféra marketing tevékenységeit vizsgálja a pandémia időszaka alatt, miközben több területen is kitér a járvány okozta változásokra és az azokhoz való alkalmazkodásra. Nagy szerepet kap benne a digitális marketing fellendülése, illetve a kulturális szektor, azon belül is a rendezvényszervezés visszaesése. Primer kutatásomban mélyinterjúk segítségével két miskolci cég működését elemzem, külön kiemelve belső kommunikációjuk és társadalmi felelősségvállalásaik átformálódását.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális kor, for-profit szektor, koronavírus-járvány (COVID-19), kultúra, marketing, nonbusiness marketing, nonprofit szektor
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:57
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet