Halász Viktória (2023) A nonprofit és for-profit szektoron belüli marketing tevékenységek változása a pandémiára adott válaszként. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Halász Viktória Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (776kB) |
|
PDF
bírálat_Halász Viktória.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (256kB) |
|
PDF
SZAKDOLGOZAT ÉRTÉKELÉS_Halász Viktória.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (119kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom elsődlegesen a nonprofit és for-profit szféra marketing tevékenységeit vizsgálja a pandémia időszaka alatt, miközben több területen is kitér a járvány okozta változásokra és az azokhoz való alkalmazkodásra. Nagy szerepet kap benne a digitális marketing fellendülése, illetve a kulturális szektor, azon belül is a rendezvényszervezés visszaesése. Primer kutatásomban mélyinterjúk segítségével két miskolci cég működését elemzem, külön kiemelve belső kommunikációjuk és társadalmi felelősségvállalásaik átformálódását.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális kor, for-profit szektor, koronavírus-járvány (COVID-19), kultúra, marketing, nonbusiness marketing, nonprofit szektor |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:57 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |