A fiatalok felelősség- és tudatosságnövelésének vizsgálata marketing szemszögből a közoktatásban

Koszta Amina Kiara (2023) A fiatalok felelősség- és tudatosságnövelésének vizsgálata marketing szemszögből a közoktatásban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Koszta_Amina_Kiara_Szakdolgozat_2022.pdf] PDF
Koszta_Amina_Kiara_Szakdolgozat_2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)
[thumbnail of szerzoi-nyilatkozat-eredetisegrol-Koszta Amina Kiara 2022.pdf] PDF
szerzoi-nyilatkozat-eredetisegrol-Koszta Amina Kiara 2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (90kB)
[thumbnail of Külső bírálat_Koszta Amina Kiara.pdf] PDF
Külső bírálat_Koszta Amina Kiara.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (250kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Koszta Amina Kiara.pdf] PDF
Bírálat_belső_Koszta Amina Kiara.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (224kB)

Absztrakt (kivonat)

A mai fiatal generációnak is felelőssége van azért, hogy kinevelje magából azokat az embereket, akik a jövőben felelős és tudatos lépésekkel fognak hozzájárulni ahhoz, hogy szerepet vállaljanak a közélet formálásában, felismerjék a társadalmi egyenlőtlenségeket és azokat az égető társadalmi kérdéseket, amik meghatározzák majd, hogy hogyan alakul a jövő generáció életminősége. A szakdolgozat célja, hogy rávilágítson a társadalmi egyenlőtlenségekre és a szociális árkokra, olyan jelenségekre, amik meghatározzák a mai középiskolás gyermekek mindennapi életét, legyen az családi helyzetük vagy társadalmi közegük. Olyan hatásokat, amelyek befolyással bírnak tanulmányi folyamatukra is, és maga az oktatási rendszerben lévő környezeti feltételek milyen esélyeket biztosítanak a hazai középiskolások számára. Célja, hogy kiemelje a diákszervezetek fontos és jelentős mértékét a társadalomban és reflektáljon a tevékenységeik hatékonyságára, megvizsgálja, hogy a szervezési, a marketingkommunikációs stratégiájuk milyen és mennyi hatással jutnak el a célközönségükhöz. A kutatásból az is megmutatkozik, hogy kimondottan szükséges a civil, ifjúsági és diákszervezetek képviselete, mert a mai magyar demokratikus szocializáció és a felelős fiatalok nevelése és fejlesztése az oktatási intézményekben nem elegendő módon jelenik meg. A szervezetek jelenléte fontos hatással van a fiatalok szemléletformálására, de azon kívül a társadalmi párbeszédre, a szociális árkok betemetésére és kritikus gondolkodás kialakítására, hogy a fiatalok merjenek bevonódni az őket érintő döntéshozatali folyamatokba, és felelősséget érezzenek a jövő formálásában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Gyetvai Viktor
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Miskolczi Tibor András
Belső
Mesteroktató; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: diákmozgalmak, fiatalok, ifjúsági és diák szervezetek, középiskolások, közoktatás, közügyek, társadalmi felelősségvállalás, tudatosságnövelés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:57
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet