Kapási Fanni (2023) Munkáltatói márkaépítés és a megváltozott munkaképességűek munkahelyválasztása hazánkban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kapasi_Fanni_A3BQLE_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Kapási Fanni A3BQLE.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
|
PDF
Kapasi Fanni_A3BQLE_kulso konzulensi biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (439kB) |
Absztrakt (kivonat)
Hazánkban minden tizedik alkalmas jelölt megváltozott munkaképességű, mégsem találnak állást a nyílt munkaerő-piacon. 2020-ban majdnem 460 ezer ember megváltozott munkaképességűnek vallotta magát a 19 és 64 év közötti korosztályban, ebből pedig csak 126 ezer főnek volt állása. A megváltozott munkaképességűek foglalkoztatása egy jó válasz lehet a munkaerő-hiányra, a cégek többsége azonban nem megfelelően informált a foglalkoztatás menetéről, nem ismeri a megváltozott munkaképességű személyek munkahely választási motivációt és előítéletekkel rendelkezik az egészségkárosodással élő személyekkel kapcsolatban. A kutatás célja a rehabilitációs foglalkoztatás folyamatának ismertetése és a megváltozott munkaképességűek álláskeresési motivációinak felmérése. A kutatás eredménye alapján javaslatokat fogalmazok meg a vállalatoknak arról, miért érdemes őket foglalkoztatni, és ha alkalmazásuk mellett döntenek, hogyan alakítsák marketingstratégiájukat, hogy a megváltozott munkaképességű személy őket válassza.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | employer branding, megváltozott munkaképesség, mmk, munkahelyválasztás, munkáltatói márkaépítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:57 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |