Fogyasztói aktivitás az online térben

Szakálas Sára Boglárka (2023) Fogyasztói aktivitás az online térben. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Szakdolgozat_Szakálas Sára(FEZLDZ).pdf]
Preview
PDF
Szakdolgozat_Szakálas Sára(FEZLDZ).pdf

Download (3MB) | Preview
[thumbnail of BUDAPESTI GAZDASAGI EGYETEM.pdf] PDF
BUDAPESTI GAZDASAGI EGYETEM.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (331kB)
[thumbnail of SZAKDOLGOZAT KÜLSŐ KONZULENSI ÉRTÉKELÉSE Szakálas Sára.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT KÜLSŐ KONZULENSI ÉRTÉKELÉSE Szakálas Sára.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (100kB)
[thumbnail of Szakálas Sára.pdf] PDF
Szakálas Sára.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (175kB)

Abstract

Egyre kiterjedtebb a digitalizáció, amely a marketingre is hatással van. A digitális reklámokkal egyszerűbben, gyorsabban és pontosabban el lehet érni a kijelölt célcsoportokat. Választott témámban megvizsgálom, hogy milyen módszereket tapasztalunk a közösségi oldalakon, a hirdetők által elvárt hatás kifejtésére és a megcélzott fogyasztók befolyásolására. Dolgozatomban áttekintem az online marketinget, hogyan működik az online térben, milyen eszközök és módszerek alakultak ki. A hagyományos reklámmal ellentétben a közösségi médiaplatformok komfortosabbak a fogyasztók számára, könnyebben jutnak releváns információkhoz.A hirdetőket és a potenciális vevőket az algoritmusok térben és időben ügyesen egy felületre rendezik, így drámaian megnő az ilyen hirdetések iránti keresletet. Az online média fejlődése sokkal gyorsabb a tradicionális médiáénál. Ez azzal is magyarázható, hogy a média interaktív lehetősége miatt minden visszajelzés gyorsabban megtörténik, így a fejlesztések, próbálkozások sikeressége gyorsan igazolódhat.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: internetmarketing, keresőoptimalizálás, közösségi média, online értékesítés, online reklám
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2023. Apr. 20. 13:57
Last Modified: 2023. Apr. 20. 13:57
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/43997

Actions (login required)

View Item View Item