Az alkoholmentes radlerek térhódítása Magyarországon

Antal Viktória (2023) Az alkoholmentes radlerek térhódítása Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Az alkoholmentes radlerek térhódítása Magyarországon.pdf] PDF
Az alkoholmentes radlerek térhódítása Magyarországon.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 04..

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (55kB)
[thumbnail of Antal Viktória_AMOPQQ_szakdolgozat bírálat_Streicher Bence-HU1N1481.pdf] PDF
Antal Viktória_AMOPQQ_szakdolgozat bírálat_Streicher Bence-HU1N1481.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (170kB)
[thumbnail of Antal Viktória.pdf] PDF
Antal Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (433kB)

Absztrakt (kivonat)

Az alkoholmentes üdítőitalok piaca egyre nagyobb változásokon megy keresztül napjainkban. Nem csak a piac szereplői közötti verseny jelent kihívást számukra, hanem az elmúlt évek alatt végbement gazdasági változások, kialakult trendek és folyamatosan változó piaci tendenciák, illetve az ezek hatására megváltozott fogyasztói szokások is feladják a leckét a gyártóknak. A különböző gyártók újabb és újabb termékekkel állnak elő, más és más marketingkommunikációval, így a fogyasztó könnyen elveszhet a reklámzajban. A társadalom által már jól ismert régi márkák mellett egyre több új belépőt köszönthetünk a piacon. Az italok egyre inkább próbálnak igazodni a fogyasztói szokásokhoz, hiszen az elmúlt néhány évben előtérbe került például az egészségmegőrzés, amely különböző hatásokat gyakorolt a termékek összetételére. Első körben a hazai üdítőital piacot fogom megvizsgálni különböző szempontok alapján. Dolgozatomban vizsgálom az üdítőpiac szereplőit, mely márkák vannak jelen napjainkban hazánkban és milyen piaci részesedéssel rendelkeznek. Továbbá az üdítőitalok kapcsán milyen fogyasztói szokások figyelhetőek meg egyaránt a gyártók és a fogyasztók oldaláról nézve is. Az újdonságnak számító, alkoholmentes radlerek berobbanásával hazánkban egy új kategóriát köszönthettek az üdítőgyártók is a piacon. Kutatómunkám nagyobb részében a radler kategória piacát tárom fel jelentősebb mértékben és vizsgálom meg a piac szereplőit, illetve a fogyasztói szokásokat szintén.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Streicher Bence
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói igények, fogyasztói magatartás, marketingtevékenység, söripar, sörtermelés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:57
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet