Antal Viktória (2023) Az alkoholmentes radlerek térhódítása Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Az alkoholmentes radlerek térhódítása Magyarországon.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 04.. Download (1MB) |
|
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (55kB) |
|
PDF
Antal Viktória_AMOPQQ_szakdolgozat bírálat_Streicher Bence-HU1N1481.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (170kB) |
|
PDF
Antal Viktória.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (433kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az alkoholmentes üdítőitalok piaca egyre nagyobb változásokon megy keresztül napjainkban. Nem csak a piac szereplői közötti verseny jelent kihívást számukra, hanem az elmúlt évek alatt végbement gazdasági változások, kialakult trendek és folyamatosan változó piaci tendenciák, illetve az ezek hatására megváltozott fogyasztói szokások is feladják a leckét a gyártóknak. A különböző gyártók újabb és újabb termékekkel állnak elő, más és más marketingkommunikációval, így a fogyasztó könnyen elveszhet a reklámzajban. A társadalom által már jól ismert régi márkák mellett egyre több új belépőt köszönthetünk a piacon. Az italok egyre inkább próbálnak igazodni a fogyasztói szokásokhoz, hiszen az elmúlt néhány évben előtérbe került például az egészségmegőrzés, amely különböző hatásokat gyakorolt a termékek összetételére. Első körben a hazai üdítőital piacot fogom megvizsgálni különböző szempontok alapján. Dolgozatomban vizsgálom az üdítőpiac szereplőit, mely márkák vannak jelen napjainkban hazánkban és milyen piaci részesedéssel rendelkeznek. Továbbá az üdítőitalok kapcsán milyen fogyasztói szokások figyelhetőek meg egyaránt a gyártók és a fogyasztók oldaláról nézve is. Az újdonságnak számító, alkoholmentes radlerek berobbanásával hazánkban egy új kategóriát köszönthettek az üdítőgyártók is a piacon. Kutatómunkám nagyobb részében a radler kategória piacát tárom fel jelentősebb mértékben és vizsgálom meg a piac szereplőit, illetve a fogyasztói szokásokat szintén.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói igények, fogyasztói magatartás, marketingtevékenység, söripar, sörtermelés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:57 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |