A magyar lóversenyzés elemzése marketing szempontból

Kanik Dorina (2023) A magyar lóversenyzés elemzése marketing szempontból. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Kanik Dorina.pdf] PDF
Szakdolgozat_Kanik Dorina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of bírálat bge Kanik Dorina.pdf] PDF
bírálat bge Kanik Dorina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (207kB)
[thumbnail of Kanik Dorina.pdf] PDF
Kanik Dorina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (723kB)

Absztrakt (kivonat)

A lóversenyek népszerűsége a kezdetekhez viszonyítva folyamatosan csökken az egész világban. A legfontosabb feladat megfékezni ezt a csökkenést. Ehhez mindenképpen szükséges az összefogás akár országok között, akár pedig országon belül. Dolgozatomban a hazai lóversenyzés elemzésére került sor, amelynek első felében elméleti betekintést nyújtottam a lóverseny és a fogadások történetébe, mind hazai, mind pedig külföldi viszonylatban. Bemutattam híres magyar galopp versenylovakat, majd az aktuális fogadási szabályokról és helyzetekről is szót ejtettem, amelyek jelenleg érintik a teljes versenyüzemet. A szakirodalmi áttekintés után, kérdőívem eredményei alapján készítettem el különböző vizsgálatokat, amelyek átfogó képet alkotnak a hazai lóversenyzés jelenlegi helyzetéről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogadás, galoppversenyek, kérdőíves felmérés, lóverseny, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:57
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet