Kanik Dorina (2023) A magyar lóversenyzés elemzése marketing szempontból. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Kanik Dorina.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
bírálat bge Kanik Dorina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (207kB) |
|
PDF
Kanik Dorina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (723kB) |
Absztrakt (kivonat)
A lóversenyek népszerűsége a kezdetekhez viszonyítva folyamatosan csökken az egész világban. A legfontosabb feladat megfékezni ezt a csökkenést. Ehhez mindenképpen szükséges az összefogás akár országok között, akár pedig országon belül. Dolgozatomban a hazai lóversenyzés elemzésére került sor, amelynek első felében elméleti betekintést nyújtottam a lóverseny és a fogadások történetébe, mind hazai, mind pedig külföldi viszonylatban. Bemutattam híres magyar galopp versenylovakat, majd az aktuális fogadási szabályokról és helyzetekről is szót ejtettem, amelyek jelenleg érintik a teljes versenyüzemet. A szakirodalmi áttekintés után, kérdőívem eredményei alapján készítettem el különböző vizsgálatokat, amelyek átfogó képet alkotnak a hazai lóversenyzés jelenlegi helyzetéről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogadás, galoppversenyek, kérdőíves felmérés, lóverseny, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:57 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |