Peiszerné Gidai Anett (2023) A marketingszervezet szerepe, tevékenysége az Antenna Hungária Zrt-nél, kifejezetten a mindigTV szolgáltatás kapcsán. Külkereskedelmi Kar.
PDF
2022_Szakdolgozat_Peiszerné Gidai Anett_RRK6II.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 04.. Download (2MB) |
|
PDF
Peiszerné Gidai Anett_RRK6II_bizalmas kezelés.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (372kB) |
|
PDF
AH-B2C-workshop-markaarchitectura-arculat-összegzes.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 04.. Download (313kB) |
|
PDF
Antenna Hungária_Platformkutatás_20201109.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 04.. Download (2MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap KÜLSŐ_Külkereskedelmi Kar_2023_01_02.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (489kB) |
|
PDF
Peiszerné Gidai Anett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (175kB) |
Absztrakt (kivonat)
Alulírott, Peiszerné Gidai Anett, kereskedelem és marketing szak, digitális marketing specializáció végzős hallgatója szakdolgozatomban az Antenna Hungária Zrt. marketingtevékenységét vizsgáltam, ezen belül kifejezetten a vállalat által működtetett mindigTV szolgáltatást.A szakdolgozatomban rövid áttekintés található az Antenna Hungária Zrt-ről, mint vállalatról, ezt követően kitértem a marketing szerepére általánosságban és a vizsgált cégnél egyaránt.Gyakorlati tevékenységem keretében a mindigTV szolgáltatás kampányait és kommunikációs aktivitását mutattam be, mely információkat a vállalatnál dolgozó, mindigTV szolgáltatásért felelős senior szegmens menedzsertől gyűjtöttem.A mindigTV szolgáltatást marketingmix, SWOT analitika, és reklámelmélet, valamit gyakorlat alapján elemeztem. Kitértem továbbá a szolgáltatás weboldalának elemzésére is.Primer kutatás keretében az Antenna Hungária Zrt. és a mindigTV szolgáltatás ismeretségét, valamint a fogyasztók televízió és internethasználási szokásait vizsgáltam.A szolgáltatás elemzését és a kérdőívben kapott eredmények eredményeképpen pedig javaslatot tettem egy új, potenciális fogyasztókat kielégítő szolgáltatás bevezetésére, a grafikai designt is megtervezve.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketingkommunikáció, primer vizsgálatok, reklámtevékenység, SWOT-elemzés, termékfejlesztés, weboldal tervezés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:57 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |