Szűcs Laura Anna (2023) Üzleti célú közösségi média - különös tekintettel a TikTok térhódítására. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szűcs Laura Anna szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Biralat_Szucs_Laura.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (218kB) |
|
PDF
Szakdolgozat ertekelese - Szucs Laura Anna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (138kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szekunder kutatásom első felében - melyhez a témát feldolgozó szakirodalmakat veszem segítségül – elméleti hátteret biztosítok a további kutatások megalapozása képpen. Tisztázom többek között a közösségi média marketing fogalmát, szó lesz a szereplőkről és a piacon betöltött szerepükről. Helyet kapnak a trendek, illetve a gyakran felmerülő hirdetői hibákra is kitérek, melyet a közösségi oldalakon érdemes elkerülni a siker érdekében. Második felében foglalkozok a feltörekvő TikTokkal, hiszel véleményem szerint érdemes boncolgatni az újonnan megjelenő platformokat és az általuk nyújtott lehetőségeket. Bemutatásra kerül a globálisan és Magyarországon elfoglalt pozíciója, üzleti lehetőségek tárháza. Mindezek után szakdolgozatom primer kutatásában 10 darab mélyinterjút készítek, különböző szektorokban tevékenykedő, különböző korú és nemű marketing szakemberekkel, akik munkájukon keresztül aktívan használják a közösségi médiát és ismerik az általuk nyújtott üzleti lehetőségeket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | facebook, hirdetések, Instagram, közösségi média, Tiktok, üzleti célú használat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:57 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |