Wágner Barbara (2023) A Xiaomi marketingkommunikációs tevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A Xiaomi marketingkommunikációs tevékenységének elemzése.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 04.. Download (1MB) |
|
PDF
Nyilatkozat szakdolgozat státuszáról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (266kB) |
|
PDF
Wágner Barbara Diplomamunka értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (400kB) |
|
PDF
SZD.Wagner.Barbara.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (417kB) |
Absztrakt (kivonat)
Diplomamunkám a Xiaomi kínai okostelefon gyártó vállalatról íródott, azon belül pedig a marketingkommunikációs tevékenyégükre került a hangsúly. A cég nem csak telefonokat, laptopokat és tableteket, hanem okoseszközöket is árusít. Versenyképességét igyekszik fent tartani új készülékek és innovációk segítségével. A vállalat célja és mentalitása, hogy mindenki számára tudjanak biztosítani elérhető áron valamilyen készüléket, ebből is látszik, hogy rendkívül ügyfélközpontú gondolkodásmóddal rendelkezik a márka. Globális és hazai piacon is a top 3 mobiltelefon gyártó között szerepel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, marketing-kampány, marketingkommunikáció, mobiltelefonok, Xiaomi |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:57 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |