A social media jelenlét innovatív hatásainak elemzése egy magyar HR szolgáltató cég tevékenységén keresztül

Tőzsér Anna (2023) A social media jelenlét innovatív hatásainak elemzése egy magyar HR szolgáltató cég tevékenységén keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of I2ZHVL_Szakdolgozat_2022_Tőzsér_Anna.pdf] PDF
I2ZHVL_Szakdolgozat_2022_Tőzsér_Anna.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 04..

Download (3MB)
[thumbnail of Dokumentum_2022-11-15_145019.pdf] PDF
Dokumentum_2022-11-15_145019.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (817kB)
[thumbnail of Tőzsér Anna.pdf] PDF
Tőzsér Anna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (219kB)
[thumbnail of Szakdolgozat-külső-konzulensi-bírálat_I2ZHVL.pdf] PDF
Szakdolgozat-külső-konzulensi-bírálat_I2ZHVL.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az utóbbi években a toborzás és a marketing kapcsolata szorosabbá vált. A munkaerő-toborzás folyamatosan keresi az új módszereket, ezekhez pedig a marketingtrendekből merít ötleteket. Jelöltszerzési szempontból a digitális marketing lehetővé teszi a vállalat számára, hogy potenciális munkavállalókat vonzzon be, és előmozdítsa az interakciót azzal a céllal, hogy megtudják, milyen igényeik vannak az álláskeresőknek. Mindezt olyan promóciós technikák alkalmazásával teszik, amelyek az online marketing szerves részét képezik. A munkaadók napjainkban fokozottan használják ezeket a különböző kommunikációs formákat a jelöltek eléréséhez, velük való kapcsolattartáshoz és pozitív munkáltatói imázs kialakításához. Ahhoz, hogy a digitális toborzás eredményes maradjon a vállalatok számára, folyamatos fejlesztésre és a célcsoporthoz való alkalmazkodásra van szükség. Kulcsfontosságú szempont a közösségi oldalak használata, így kerül dolgozatomban is központi szerepbe a TikTok, amely népszerűsége egyre növekszik a Z generáció, avagy az elkövetkezendő évek pályakezdő álláskeresőinek körében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: álláshirdetés, innováció, közösségi média, munkaerő toborzás, trendek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:56
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet