Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba

Onhausz Cintia (2023) Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Onhausz Cintia_KGFH24_BGE_Szakdolgozat 2022.pdf] PDF
Onhausz Cintia_KGFH24_BGE_Szakdolgozat 2022.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (7MB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat külső konzulens_Onhausz Cintia.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat külső konzulens_Onhausz Cintia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (148kB)
[thumbnail of Onhausz Cinti.pdf] PDF
Onhausz Cinti.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (624kB)

Abstract

Szakdolgozatom a kapszulás kávék piacával, ezen belül is a prémium szegmenssel, fő fókuszban a Starbucks kapszulákkal foglalkozik, melynek folyamatosan változó és egyre jobban növekvő piaca globálisan prosperáló. A vállalat arculatát és stratégiáját vizsgálva arra a kérdésre keresem a választ, hogy egy multinacionális vállalat, mint a Starbucks hogyan és milyen sikerességgel közvetíti valódi értékeit több évtizedes gyümölcsöző működés és plenáris terjeszkedés után az otthoni világba, illetve hogyan és milyen eszközökkel valósítja meg egy számára teljesen új koncepció piaci bevezetését (otthon elkészíthető kávékínálat).  A téma feltárásának alapja a szakirodalom feldolgozása volt, illetve esszém megírásához indokoltnak tartottam a szekunder és primer eredmények bemutatását is. A primer kutatásaim között elsősorban egy online felületen, Google űrlap formájában kvantitatív módszerrel elvégzett kérdőív játszik szerepet, majd kvalitatív kutatás keretei között a kapott eredményeket analizáltam a Nestlé Starbucks jelenlegi brand managerével. Célom továbbá a felállított hipotézisek megválaszolása a kutatáshoz kapcsolódó ötletek és szakmai információk alapján, valamint az otthoni kávékínálat bevezetésén alkalmazott marketingstratégiák elemzése, amelyek fontos szerepet játszottak a márkaimázs közvetítésében.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: kapszulás kávé, kávékultúra, Nespresso kompatibilis kapszula, Nestlé, Nestlé Hungária Kft., otthoni kávéfogyasztás, prémium kávé, Starbucks, Starbucks At Home
SWORD Depositor: User Archive
Depositing User: User Archive
Date Deposited: 2023. Apr. 20. 13:56
Last Modified: 2023. Apr. 20. 13:56

Actions (login required)

View Item View Item