Kubinyi Dóra (2023) A magyar sportegyesületek marketingkommunikációja a Városi Sportegyesület Dunakeszi gyakorlati példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kubinyi Dóra Szakdolgozat 2022.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Biralat_Kubinyi_Dora.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
|
PDF
Kubinyi Dóra szakdolgozat bírálat külső konzulens 20230103.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (60kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom célja, a magyar sportfogyasztás feltérképezése, illetve hazai sportklubok sportmarketingjének és marketingkommunikációs tevékenységeinek vizsgálata. Gyakorlati példaként a Városi Sportegyesület Dunakeszit választottam, mivel kiemelkedően sok szakosztállyal rendelkezik, illetve mivel én is igazolt játékosa voltam, ezért több szekunder információhoz is hozzáférhetek. Ezen felül ismertettem a sport gazdasági és üzleti vonatkozásait, feltártam a magyar sportszektor jellemzőit és kiemelt tulajdonságait, valamint betekintést nyertem a Nemzeti Sportstratégia részleteibe marketing megközelítéssel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Dunakeszi, marketingkommunikáció, sportegyesület, sportfogyasztás, sportmarketing, Városi Sportegyesület Dunakeszi, VSD |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:56 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:56 |
Actions (login required)
Tétel nézet |