Mócza Dorottya (2023) Szervezeti magatartás vizsgálata a B2B szektorban tevékenykedő TOPdesk Magyarország Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat - Mócza Dorottya.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (810kB) |
|
PDF
Mócza Dorottya.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
|
PDF
Mócza Dorottya szakdolgozat - külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (105kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom témája a szervezeti magatartás vizsgálata. A szakdolgozatom célja, hogy választ kapjak arra, hogy a vizsgált vállalkozás meglévő, illetve potenciális ügyfeleinek szervezeti magatartása mennyiben tér el, illetve függ össze egymással. Kutatásomhoz, két primer, azaz egy mélyinterjús, illetve egy kérdőíves elemzést veszek alapul. A kutatásom célcsoportja, a mélyinterjús kutatást illetően a vizsgált vállalkozás meglévő ügyfelei, a kérdőíves kutatást figyelembe véve pedig, a potenciális ügyfelek. A felmérést, a vizsgált szolgáltatás témáját figyelembe véve, mind a mélyinterjús, mind pedig a kérdőíves kutatás során az IT szektorban tevékenykedő vezetők, illetve döntéshozó személyek. Hipotéziseim megegyező arányban beigazolódtak, illetve megcáfolásra kerültek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kis- és középvállalkozás - KKV, primer vizsgálatok, szervezeti magatartás, szoftver, szolgáltatásmenedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:56 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:56 |
Actions (login required)
Tétel nézet |