Videójáték ipar bővülése és a piac marketingkommunikációs aktivitása

Méhész Anett (2023) Videójáték ipar bővülése és a piac marketingkommunikációs aktivitása. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Videójáték ipar bővülése és a piac marketingkommunikációs aktivitása.pdf] PDF
Videójáték ipar bővülése és a piac marketingkommunikációs aktivitása.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)
[thumbnail of Méhész_Anett_szakdolgozat_kulso_biralat.pdf] PDF
Méhész_Anett_szakdolgozat_kulso_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (38kB)
[thumbnail of Biralat_Mehesz_Anett.pdf] PDF
Biralat_Mehesz_Anett.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (218kB)

Abstract

A mai fejlett technológia világában az emberek nem tudják elképzelni a létüket az Internet, a social app és egyéb elektronikai berendezés vagy eszköz nélkül, mint például a videójátékok nélkül. A videójátékok már az 1900-as évek vége óta az emberek nagy részének a szórakozását jelentik, de igazi térhódításukat a 2000-res években, különösen a 2010-es éveket követően lett. A videójátékok széleskörben való elterjedését nagyban segítette az, hogy technikailag óriási változáson mentek keresztül az évek során. A dolgozatomban ki szeretném elemezni azt, hogy milyen marketingkommunikációs tevékenységek vannak a videójáték szegmensen belül, illetve azt is be szeretném bizonyítani, hogy a videójátékok alkalmasak lehetnek akár kommunikációs platformnak is, hiszen a játékokon belül a vállalatok hirdetni és reklámozni is tudnak. A szakdolgozatom másik részében a kutatásaimat szeretném a középpontba helyezni, amelyek a hipotézisek bebizonyítása és a kutatási kérdések megválaszolása lesz. Ezeket a szekunder kutatások mellett primer vizsgálattal, azaz kvalitatív (mélyinterjú) és kvantitatív (kérdőív) kutatással fogom alátámasztani. A kérdőív és a mélyinterjúk eredményét figyelembe véve fontos következtetéseket tudtam levonni a témával kapcsolatban és ezek a vizsgálatok segítettek abban, hogy minél átfogóbb ismeretet szerezzek a videójátékipar marketingkommunikációs aktivitásaival kapcsolatban. Szakdolgozatomat szeretném elméleti és gyakorlati oldalról is bemutatni.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: marketing, marketingkommunikáció, metaverzum, reklám, videójáték
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2023. Apr. 20. 13:55
Last Modified: 2023. Apr. 20. 13:55

Actions (login required)

View Item View Item