Méhész Anett (2023) Videójáték ipar bővülése és a piac marketingkommunikációs aktivitása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Videójáték ipar bővülése és a piac marketingkommunikációs aktivitása.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Méhész_Anett_szakdolgozat_kulso_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (38kB) |
|
PDF
Biralat_Mehesz_Anett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (218kB) |
Absztrakt (kivonat)
A mai fejlett technológia világában az emberek nem tudják elképzelni a létüket az Internet, a social app és egyéb elektronikai berendezés vagy eszköz nélkül, mint például a videójátékok nélkül. A videójátékok már az 1900-as évek vége óta az emberek nagy részének a szórakozását jelentik, de igazi térhódításukat a 2000-res években, különösen a 2010-es éveket követően lett. A videójátékok széleskörben való elterjedését nagyban segítette az, hogy technikailag óriási változáson mentek keresztül az évek során. A dolgozatomban ki szeretném elemezni azt, hogy milyen marketingkommunikációs tevékenységek vannak a videójáték szegmensen belül, illetve azt is be szeretném bizonyítani, hogy a videójátékok alkalmasak lehetnek akár kommunikációs platformnak is, hiszen a játékokon belül a vállalatok hirdetni és reklámozni is tudnak. A szakdolgozatom másik részében a kutatásaimat szeretném a középpontba helyezni, amelyek a hipotézisek bebizonyítása és a kutatási kérdések megválaszolása lesz. Ezeket a szekunder kutatások mellett primer vizsgálattal, azaz kvalitatív (mélyinterjú) és kvantitatív (kérdőív) kutatással fogom alátámasztani. A kérdőív és a mélyinterjúk eredményét figyelembe véve fontos következtetéseket tudtam levonni a témával kapcsolatban és ezek a vizsgálatok segítettek abban, hogy minél átfogóbb ismeretet szerezzek a videójátékipar marketingkommunikációs aktivitásaival kapcsolatban. Szakdolgozatomat szeretném elméleti és gyakorlati oldalról is bemutatni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, marketingkommunikáció, metaverzum, reklám, videójáték |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:55 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |