A digitális felületek növekvő szerepe a banki szektor marketingjében

Juhász Marcell (2023) A digitális felületek növekvő szerepe a banki szektor marketingjében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Juhász Marcell.pdf] PDF
Szakdolgozat_Juhász Marcell.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of JuhászMarcellbírálat.pdf] PDF
JuhászMarcellbírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (25kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Juhász Marcell.pdf] PDF
Bírálat_belső_Juhász Marcell.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a banki szektor marketingjét vizsgálom, elsősorban a digitális felületek növekvő használatát kívánom bemutatni. Kitérek a szolgáltatásmaketing sajátosságaira, a bankmarketingben leggyakrabban használt marketing stratégiákra, valamint a napjainkban felfedezhető trendekre. Munkám alapját képezi egy kérdőív használatával kivitelezett kvantitatív, és egy mélyinterjú formájában lebonyolított kvalitatív kutatás is. Dolgozatom írása során széleskörű szakirodalom állt a rendelkezésemre, tudományos műveket, folyóiratok cikkeit dolgoztam fel és igénybe vettem internetes forrásokat is. Diplomamunkám során hazai és külföldi szakirodalmakat egyaránt felhasználtam. Kutatásom alapvetően a magyar banki iparágat vizsgálja, de mindehhez a külföldön végbemenő piaci változásokat is figyelembe vettem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bank, bankmarketing, digitalizáció, közösségi média, marketing stratégia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:55
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet