Juhász Marcell (2023) A digitális felületek növekvő szerepe a banki szektor marketingjében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Juhász Marcell.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
JuhászMarcellbírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (25kB) |
|
PDF
Bírálat_belső_Juhász Marcell.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a banki szektor marketingjét vizsgálom, elsősorban a digitális felületek növekvő használatát kívánom bemutatni. Kitérek a szolgáltatásmaketing sajátosságaira, a bankmarketingben leggyakrabban használt marketing stratégiákra, valamint a napjainkban felfedezhető trendekre. Munkám alapját képezi egy kérdőív használatával kivitelezett kvantitatív, és egy mélyinterjú formájában lebonyolított kvalitatív kutatás is. Dolgozatom írása során széleskörű szakirodalom állt a rendelkezésemre, tudományos műveket, folyóiratok cikkeit dolgoztam fel és igénybe vettem internetes forrásokat is. Diplomamunkám során hazai és külföldi szakirodalmakat egyaránt felhasználtam. Kutatásom alapvetően a magyar banki iparágat vizsgálja, de mindehhez a külföldön végbemenő piaci változásokat is figyelembe vettem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, bankmarketing, digitalizáció, közösségi média, marketing stratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:55 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |