Suszt Norbert (2023) Az okostelefon-gyártó vállalatok környezettudatossággal kapcsolatos kommunikációja és annak vásárlókra gyakorolt hatása a magyar piacon. Faculty of International Management and Business.
PDF
Szakdolgozat_Suszt_Norbert_F9QRQV.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (2MB) |
|
PDF
Suszt Norbert .pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (202kB) |
|
PDF
Suszt Norbert PVÁ biralati szempontok pdf.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (486kB) |
Abstract
A szakdolgozatomban azt vizsgálom, hogy a magyar piacon a különböző okostelefon-gyártó vállalatok mit kommunikálnak a környezettudatosságukról. Ezt összehasonítom a külföldi tevékenységükkel. A primert kutatásomban a mélyinterjúk segítségével kutatom, hogy a hazai vásárlók mennyire figyelnek fel a környezettudatos kommunikációra az okostelefon vagy tartozéka vásárlása esetén. Az interjúkban részt vettek értékesítők és vásárlók is, hogy egy széles körről legyen elérhető információ. A szekunder kutatáshoz. a vállalatok internetes elérhetőségét és a közzétett jelentéseket veszem alapul.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | e-marketing - elektronikus marketing, éves jelentés, interjú, kérdőív, kommunikáció, környezettudatosság, okostelefon, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2023. Apr. 20. 13:55 |
Last Modified: | 2023. Apr. 20. 13:55 |
Actions (login required)
View Item |