Az okostelefon-gyártó vállalatok környezettudatossággal kapcsolatos kommunikációja és annak vásárlókra gyakorolt hatása a magyar piacon

Suszt Norbert (2023) Az okostelefon-gyártó vállalatok környezettudatossággal kapcsolatos kommunikációja és annak vásárlókra gyakorolt hatása a magyar piacon. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Szakdolgozat_Suszt_Norbert_F9QRQV.pdf] PDF
Szakdolgozat_Suszt_Norbert_F9QRQV.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)
[thumbnail of Suszt Norbert .pdf] PDF
Suszt Norbert .pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (202kB)
[thumbnail of Suszt Norbert PVÁ biralati szempontok pdf.pdf] PDF
Suszt Norbert PVÁ biralati szempontok pdf.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (486kB)

Abstract

A szakdolgozatomban azt vizsgálom, hogy a magyar piacon a különböző okostelefon-gyártó vállalatok mit kommunikálnak a környezettudatosságukról. Ezt összehasonítom a külföldi tevékenységükkel. A primert kutatásomban a mélyinterjúk segítségével kutatom, hogy a hazai vásárlók mennyire figyelnek fel a környezettudatos kommunikációra az okostelefon vagy tartozéka vásárlása esetén. Az interjúkban részt vettek értékesítők és vásárlók is, hogy egy széles körről legyen elérhető információ. A szekunder kutatáshoz. a vállalatok internetes elérhetőségét és a közzétett jelentéseket veszem alapul.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: e-marketing - elektronikus marketing, éves jelentés, interjú, kérdőív, kommunikáció, környezettudatosság, okostelefon, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2023. Apr. 20. 13:55
Last Modified: 2023. Apr. 20. 13:55

Actions (login required)

View Item View Item