Suszt Norbert (2023) Az okostelefon-gyártó vállalatok környezettudatossággal kapcsolatos kommunikációja és annak vásárlókra gyakorolt hatása a magyar piacon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Suszt_Norbert_F9QRQV.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Suszt Norbert .pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (202kB) |
|
PDF
Suszt Norbert PVÁ biralati szempontok pdf.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (486kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban azt vizsgálom, hogy a magyar piacon a különböző okostelefon-gyártó vállalatok mit kommunikálnak a környezettudatosságukról. Ezt összehasonítom a külföldi tevékenységükkel. A primert kutatásomban a mélyinterjúk segítségével kutatom, hogy a hazai vásárlók mennyire figyelnek fel a környezettudatos kommunikációra az okostelefon vagy tartozéka vásárlása esetén. Az interjúkban részt vettek értékesítők és vásárlók is, hogy egy széles körről legyen elérhető információ. A szekunder kutatáshoz. a vállalatok internetes elérhetőségét és a közzétett jelentéseket veszem alapul.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, éves jelentés, interjú, kérdőív, kommunikáció, környezettudatosság, okostelefon, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:55 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |