Az influenszerek hatása a fogyasztói szokásokra a szépségiparban

Kékesi Tifani (2023) Az influenszerek hatása a fogyasztói szokásokra a szépségiparban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Kékesi Tifani_biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes (2).pdf] PDF
Kékesi Tifani_biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes (2).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)
[thumbnail of Kékesi Tifani_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf] PDF
Kékesi Tifani_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (280kB)

Absztrakt (kivonat)

A rohamosan fejlődő világunk eredményeképp az internetet használók száma folyamatosan növekszik. Olyannyira, hogy a fogyasztók elérése túlnyomórészt online történik. Az online tér a vállalatok számára olyan új eszközöket biztosított, mellyel könnyedén el tudják érni célcsoportjaikat. A közösségi média a marketingkommunikáció eszközei közül egyike azoknak, mely szinte a legnagyobb hatást képes kiváltani a fogyasztókból. Két irányú kommunikáció lehetőségén túl költséghatékonysága miatt a vállalatok közkedvelt hirdetési felülete. A márka hirdetésein kívül az influenszermarketing jelenti azt a megoldást, mellyel a fogyasztók szívesebben azonosulnak. Az emberközelibb alak nagymértékben megváltoztatta a fogyasztói magatartást. Dolgozatom pedig pontosan erre összpontosít. A fő célja, hogy felmérjem milyen mértékben befolyásolják a közösségi felületeken megjelenő influenszerek a fogyasztói szokásokat. Mindezt egy olyan piaci területen, ami széleskörben elérhető az online felületeken. A szépségipar az az ágazat, amely mind a fogyasztók mind az influenszerek életében megtalálható. A szépségápolási márkák előszeretettel alkalmazzák termékük népszerűsítésére egy-egy véleményvezér általi hirdetési formát. De hogy ez hazánkban mennyire sikeresen működik a kutatásomból kiderül.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Belányi Virág
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, influenszerek, internet, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing, szépségipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:55
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet