Kékesi Tifani (2023) Az influenszerek hatása a fogyasztói szokásokra a szépségiparban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Kékesi Tifani_biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes (2).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
|
PDF
Kékesi Tifani_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (280kB) |
Absztrakt (kivonat)
A rohamosan fejlődő világunk eredményeképp az internetet használók száma folyamatosan növekszik. Olyannyira, hogy a fogyasztók elérése túlnyomórészt online történik. Az online tér a vállalatok számára olyan új eszközöket biztosított, mellyel könnyedén el tudják érni célcsoportjaikat. A közösségi média a marketingkommunikáció eszközei közül egyike azoknak, mely szinte a legnagyobb hatást képes kiváltani a fogyasztókból. Két irányú kommunikáció lehetőségén túl költséghatékonysága miatt a vállalatok közkedvelt hirdetési felülete. A márka hirdetésein kívül az influenszermarketing jelenti azt a megoldást, mellyel a fogyasztók szívesebben azonosulnak. Az emberközelibb alak nagymértékben megváltoztatta a fogyasztói magatartást. Dolgozatom pedig pontosan erre összpontosít. A fő célja, hogy felmérjem milyen mértékben befolyásolják a közösségi felületeken megjelenő influenszerek a fogyasztói szokásokat. Mindezt egy olyan piaci területen, ami széleskörben elérhető az online felületeken. A szépségipar az az ágazat, amely mind a fogyasztók mind az influenszerek életében megtalálható. A szépségápolási márkák előszeretettel alkalmazzák termékük népszerűsítésére egy-egy véleményvezér általi hirdetési formát. De hogy ez hazánkban mennyire sikeresen működik a kutatásomból kiderül.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, influenszerek, internet, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing, szépségipar |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:55 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |