Az influenszerek hatása a fogyasztói szokásokra a szépségiparban

Kékesi Tifani (2023) Az influenszerek hatása a fogyasztói szokásokra a szépségiparban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Kékesi Tifani_biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes (2).pdf] PDF
Kékesi Tifani_biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes (2).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)
[thumbnail of Kékesi Tifani_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf] PDF
Kékesi Tifani_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (280kB)

Absztrakt (kivonat)

A rohamosan fejlődő világunk eredményeképp az internetet használók száma folyamatosan növekszik. Olyannyira, hogy a fogyasztók elérése túlnyomórészt online történik. Az online tér a vállalatok számára olyan új eszközöket biztosított, mellyel könnyedén el tudják érni célcsoportjaikat. A közösségi média a marketingkommunikáció eszközei közül egyike azoknak, mely szinte a legnagyobb hatást képes kiváltani a fogyasztókból. Két irányú kommunikáció lehetőségén túl költséghatékonysága miatt a vállalatok közkedvelt hirdetési felülete. A márka hirdetésein kívül az influenszermarketing jelenti azt a megoldást, mellyel a fogyasztók szívesebben azonosulnak. Az emberközelibb alak nagymértékben megváltoztatta a fogyasztói magatartást. Dolgozatom pedig pontosan erre összpontosít. A fő célja, hogy felmérjem milyen mértékben befolyásolják a közösségi felületeken megjelenő influenszerek a fogyasztói szokásokat. Mindezt egy olyan piaci területen, ami széleskörben elérhető az online felületeken. A szépségipar az az ágazat, amely mind a fogyasztók mind az influenszerek életében megtalálható. A szépségápolási márkák előszeretettel alkalmazzák termékük népszerűsítésére egy-egy véleményvezér általi hirdetési formát. De hogy ez hazánkban mennyire sikeresen működik a kutatásomból kiderül.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, influenszerek, internet, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing, szépségipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:55
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet