A Xella Magyarország Kft. Ytong falazóelem márkájának ismertsége és aktuális piaci megítélése

Barta Csenge Bernadett (2023) A Xella Magyarország Kft. Ytong falazóelem márkájának ismertsége és aktuális piaci megítélése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of BartaCsengeBernadettSzakdolgozatGP1ZR2.pdf] PDF
BartaCsengeBernadettSzakdolgozatGP1ZR2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of szakmai_biralat.pdf] PDF
szakmai_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (103kB)
[thumbnail of Barta Csenge_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf] PDF
Barta Csenge_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (267kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a Xella Magyarország Kft. Ytong falazóelemének márkaismertségét vizsgáltam. A dolgozatom célja az volt, hogy megismerjem milyen a márka ismertsége, megítélése a versenytárs termékekhez képest, szívesebben vásárolnak-e népszerűbb márkákat a vásárlók, valamint, hogy a jövőben is érdemes-e a facebookon hirdetni. A célom eléréséhez kérdőíves módszert alkalmaztam, online kitölthető kérdőívet használtam. A kutatásomnak nem volt fő célcsoportja, egészen a 18 éves korosztálytól, az 55 éven felüliekre is kiterjedt, és a teljes magán fogyasztói csoportra mértem. Nem csak az építkezők véleményére voltam kíváncsi, ugyanis ezáltal jól megfigyelhető, hogy online sok embert elér a márka. A kutatásom végén arra a következtetésre jutottam, hogy a hipotéziseim többnyire beigazolódtak, ugyanis nagy a márkaismertsége az Ytongnak és szélesebb körben ismerik a médiából adódóan, de nem feltétlenül a facebook az első számú online hirdetési platform, amit meg kell célozni a jövőben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kovács Rita
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: építőipar - építészet, facebook, fogyasztó(k), fogyasztói magatartás, közösségi média, márka, márkaismertség, vásárlói döntés folyamata
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:55
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet