A Xella Magyarország Kft. Ytong falazóelem márkájának ismertsége és aktuális piaci megítélése

Barta Csenge Bernadett (2023) A Xella Magyarország Kft. Ytong falazóelem márkájának ismertsége és aktuális piaci megítélése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of BartaCsengeBernadettSzakdolgozatGP1ZR2.pdf] PDF
BartaCsengeBernadettSzakdolgozatGP1ZR2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of szakmai_biralat.pdf] PDF
szakmai_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (103kB)
[thumbnail of Barta Csenge_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf] PDF
Barta Csenge_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (267kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a Xella Magyarország Kft. Ytong falazóelemének márkaismertségét vizsgáltam. A dolgozatom célja az volt, hogy megismerjem milyen a márka ismertsége, megítélése a versenytárs termékekhez képest, szívesebben vásárolnak-e népszerűbb márkákat a vásárlók, valamint, hogy a jövőben is érdemes-e a facebookon hirdetni. A célom eléréséhez kérdőíves módszert alkalmaztam, online kitölthető kérdőívet használtam. A kutatásomnak nem volt fő célcsoportja, egészen a 18 éves korosztálytól, az 55 éven felüliekre is kiterjedt, és a teljes magán fogyasztói csoportra mértem. Nem csak az építkezők véleményére voltam kíváncsi, ugyanis ezáltal jól megfigyelhető, hogy online sok embert elér a márka. A kutatásom végén arra a következtetésre jutottam, hogy a hipotéziseim többnyire beigazolódtak, ugyanis nagy a márkaismertsége az Ytongnak és szélesebb körben ismerik a médiából adódóan, de nem feltétlenül a facebook az első számú online hirdetési platform, amit meg kell célozni a jövőben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: építőipar - építészet, facebook, fogyasztó(k), fogyasztói magatartás, közösségi média, márka, márkaismertség, vásárlói döntés folyamata
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:55
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet