Kővári Barbara (2023) TikTok az új Facebook. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT végleges (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Kővári Barara_Takács Brigitta_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (243kB) |
|
PDF
Kővári Barara_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (273kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Tiktok az új Facebook? A TikTok a leggyorsabban növekvő social media platform napjainkban, egyre több márka jelenik meg ezen a felületen. Szakdolgozatomban az alapfogalmak ismertetése után, igyekszem teljeskörű képet adni a social media platformok sajátosságairól, alapvető különbségeket bemutatni a két középpontba helyezett alkalmazás- a TikTok és Facebook között, illetve saját kutatásommal is szemléltetem a válaszadók megítélést a közösségi médiával kapcsolatban. Arra keresem a választ, hogy valóban leválthatja-e a TikTok a Facebookon/Instagrammon való hirdetéseket, és előtérbe kerül a rövid, videós tartalom?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, internet története, közösségi média, marketingkommunikáció, Z gereráció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:55 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |