TikTok az új Facebook

Kővári Barbara (2023) TikTok az új Facebook. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT végleges (1).pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT végleges (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Kővári Barara_Takács Brigitta_bírálat.pdf] PDF
Kővári Barara_Takács Brigitta_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (243kB)
[thumbnail of Kővári Barara_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf] PDF
Kővári Barara_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (273kB)

Absztrakt (kivonat)

A Tiktok az új Facebook?  A TikTok a leggyorsabban növekvő social media platform napjainkban, egyre több márka jelenik meg ezen a felületen.   Szakdolgozatomban  az alapfogalmak ismertetése után, igyekszem teljeskörű képet adni a social media platformok sajátosságairól,  alapvető különbségeket bemutatni a két középpontba helyezett alkalmazás- a TikTok és Facebook között, illetve saját kutatásommal is szemléltetem a válaszadók megítélést a közösségi médiával kapcsolatban.   Arra keresem a választ, hogy valóban leválthatja-e a TikTok a Facebookon/Instagrammon való hirdetéseket, és előtérbe kerül a rövid, videós tartalom?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, internet története, közösségi média, marketingkommunikáció, Z gereráció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:55
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet