A Facebook és az Instagram, mint közösségimédia-hirdetés felületek.

Mészáros Róza Dorottya (2023) A Facebook és az Instagram, mint közösségimédia-hirdetés felületek. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Mészáros_Róza...pdf] PDF
Szakdolgozat_Mészáros_Róza...pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozati-bírálat_Mészáros-Róza.pdf] PDF
Szakdolgozati-bírálat_Mészáros-Róza.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (45kB)
[thumbnail of opp_social_MészárosRóza.pdf] PDF
opp_social_MészárosRóza.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (277kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom témájának a jelenleg legnépszerűbb szociális média platformok közül kiválasztottam kettőt: a Facebookot és az Instagramot, és megvizsgálom hirdetési szempontokból őket, hogy kiderítsem, vajon melyiken érdemesebb reklámozni. Többek közt bemutatom a Facebookot és az Instagrammot, a felhasználóik demográfiai és viselkedési statisztikáit, a hirdetések felépítését és választható céljait, létrehozásának folyamatát és főbb mérőszámait, valamint a jó hirdetések titkát. Kitérek az influencerekkel való hirdetésekre és a hashtagek használatára is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: facebook, hirdetések, Instagram, közösségi média, Social media
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:54
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet