Mészáros Róza Dorottya (2023) A Facebook és az Instagram, mint közösségimédia-hirdetés felületek. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Mészáros_Róza...pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozati-bírálat_Mészáros-Róza.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (45kB) |
|
PDF
opp_social_MészárosRóza.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (277kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témájának a jelenleg legnépszerűbb szociális média platformok közül kiválasztottam kettőt: a Facebookot és az Instagramot, és megvizsgálom hirdetési szempontokból őket, hogy kiderítsem, vajon melyiken érdemesebb reklámozni. Többek közt bemutatom a Facebookot és az Instagrammot, a felhasználóik demográfiai és viselkedési statisztikáit, a hirdetések felépítését és választható céljait, létrehozásának folyamatát és főbb mérőszámait, valamint a jó hirdetések titkát. Kitérek az influencerekkel való hirdetésekre és a hashtagek használatára is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | facebook, hirdetések, Instagram, közösségi média, Social media |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:54 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |