Az eladáshelyi értékesítésösztönző eszközök és tevékenységek az Alpro márka példáján szemléltetve

Kalmár Dalma (2023) Az eladáshelyi értékesítésösztönző eszközök és tevékenységek az Alpro márka példáján szemléltetve. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Kalmár Dalma PDBQ8K.pdf] PDF
Szakdolgozat Kalmár Dalma PDBQ8K.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 02..

Download (3MB)
[thumbnail of Kalmár Dalma nyilatkozat a szakdolgozat bizalmas státuszáról 2022.pdf] PDF
Kalmár Dalma nyilatkozat a szakdolgozat bizalmas státuszáról 2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (108kB)
[thumbnail of Kalmár Dalma szerzoi-nyilatkozat-eredetisegrol-2022.pdf] PDF
Kalmár Dalma szerzoi-nyilatkozat-eredetisegrol-2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 02..

Download (74kB)
[thumbnail of Külső konzulensi bírálat Kalmár Dalma.pdf] PDF
Külső konzulensi bírálat Kalmár Dalma.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (90kB)
[thumbnail of Kalmár Dalma.pdf] PDF
Kalmár Dalma.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A mindennapokban kevesen ismerik a trade marketing szakma létezését, de közel minden nap találkozhatunk vele a trade marketing menedzserek jóvoltából. Ennek következményeként impulzus éri az embereket, legyen szó másodlagos kihelyezésről szupermarketekben vagy shop-in-shop eszközökről online áruházakban. A vásárlóknak gyakran fel sem tűnnek a trade marketing eszközei, azonban jelentős hatással bírnak gondolkozásukra, fogyasztói magatartásukra. A jelenleg folyamatosan változó étkezési szokások miatt fontosnak tartottam egy olyan példán keresztül bemutatni az imént említett szakmát, amely befolyásoló tényező a társadalomra és ezáltal a vásárlási attitűdre. Ebből az okból kifolyólag választottam a Danone egyik leggyorsabban fejlődő és legsokszínűbb márkáját, az Alpro-t.Az alábbi szakdolgozatban a trade marketing szakma kialakulását és fejlődését fogom bemutatni, a napjainkban betöltött szerepéig. Ezután, egy rövid termékszegmens és cégbemutatót követően, áttérek az Alpro márka legfontosabb termékeire, és a 2022-ben lefolytatott kampányaira. Miután szemléltettem a használt eszközöket, felderítem, hogy mennyire befolyásolja a célközönséget a trade marketing tevékenység és hogyan változtatja meg a vásárlási szokásaikat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kovács Kitti
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Alpro, Danone, eladásösztönzés, POS, trade marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:54
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet