Kalmár Dalma (2023) Az eladáshelyi értékesítésösztönző eszközök és tevékenységek az Alpro márka példáján szemléltetve. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Kalmár Dalma PDBQ8K.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 02.. Download (3MB) |
|
PDF
Kalmár Dalma nyilatkozat a szakdolgozat bizalmas státuszáról 2022.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (108kB) |
|
PDF
Kalmár Dalma szerzoi-nyilatkozat-eredetisegrol-2022.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2027. December 02.. Download (74kB) |
|
PDF
Külső konzulensi bírálat Kalmár Dalma.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (90kB) |
|
PDF
Kalmár Dalma.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A mindennapokban kevesen ismerik a trade marketing szakma létezését, de közel minden nap találkozhatunk vele a trade marketing menedzserek jóvoltából. Ennek következményeként impulzus éri az embereket, legyen szó másodlagos kihelyezésről szupermarketekben vagy shop-in-shop eszközökről online áruházakban. A vásárlóknak gyakran fel sem tűnnek a trade marketing eszközei, azonban jelentős hatással bírnak gondolkozásukra, fogyasztói magatartásukra. A jelenleg folyamatosan változó étkezési szokások miatt fontosnak tartottam egy olyan példán keresztül bemutatni az imént említett szakmát, amely befolyásoló tényező a társadalomra és ezáltal a vásárlási attitűdre. Ebből az okból kifolyólag választottam a Danone egyik leggyorsabban fejlődő és legsokszínűbb márkáját, az Alpro-t.Az alábbi szakdolgozatban a trade marketing szakma kialakulását és fejlődését fogom bemutatni, a napjainkban betöltött szerepéig. Ezután, egy rövid termékszegmens és cégbemutatót követően, áttérek az Alpro márka legfontosabb termékeire, és a 2022-ben lefolytatott kampányaira. Miután szemléltettem a használt eszközöket, felderítem, hogy mennyire befolyásolja a célközönséget a trade marketing tevékenység és hogyan változtatja meg a vásárlási szokásaikat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Alpro, Danone, eladásösztönzés, POS, trade marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:54 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |