Szepesi Nóra Zsuzsanna (2023) A vizuális e-kereskedelem. A mesterséges intelligencia alapú vizuális keresés és a kiterjesztett valóság használata az online vásárlások során. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szepesi Nóra szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Szepesi Nóra szakdolgozat - külső bíráló értékelése.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (105kB) |
|
PDF
Szepesi Nóra bírálat 2023 január.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (473kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az elektronikus kereskedelem a jelen egyik vásárlási módja a fizikai boltban történő vásárlás mellett, de az online vásárlás lassan átveheti a hagyományos boltok jelenlegi vezető szerepét és a jövő vásárlási módjává válhat. Ehhez elengedhetetlenek azok a technológiai újdonságok, trendek, amelyek egyre nagyobb mértékben határozzák meg a piacot, ezzel a vásárlók számára egyszerűbbé, élményszerűbbé és biztonságosabbá téve a vásárlási folyamatot. Az augmented reality vagyis a kiterjesztett valóság technológiája jelenleg az e-kereskedelem és az online marketing egyik kiemelkedő trendje, amelyre a legtöbb vállalkozás nagy figyelmet szentel és fejlesztéseket eszközöl, így a következő években mainstream technológiává válhat, az emberek egyre többször és egyre színesebb módokon találkoznak majd vele mindennapjaik és vásárlásaik során egyaránt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | augmented reality, e-kereskedelem, kiterjesztett valóság, mesterséges intelligencia, technológia, trendek, vizualitás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:54 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |