Berta Zoltán László (2023) Influencerek hatása a sportban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Berta Zoltán László_Influencerek hatása a sportban_2022.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (789kB) |
|
PDF
Berta Zoltán.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
|
PDF
Berta_Zoltán_László_birálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (93kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban leírom, hogyan alakultak ki a véleményvezérek és az internet fejlődésével hogyan alakult ki az influencer marketing. A vállalatok számára ez hogyan alakította át a marketingstratégiájukat és a marketingkommunikációjukat, valamint a sportban milyen szerepet tölt be ez a hirdetési forma és milyen hatással van az emberekre.Szakdolgozatom célja, hogy bemutassam az influencerek hatását a sportban, ugyanis véleményem szerint az influencer marketing elterjedésével egyre nagyobb befolyásoló szerepe van a véleményvezéreknek az emberek sporthoz, illetve a sporthoz köthető események és termékekhez való viszonyukban. Dolgozatomban szeretném alátámasztani kérdőíves elemzéssel, hogy mint már majdnem minden területen így a sport iparágban is nagy szerepe van az influencer marketingnek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hatás(ok), influencer, marketingkommunikáció, sport, véleményvezér |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:54 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |