Influencerek hatása a sportban

Berta Zoltán László (2023) Influencerek hatása a sportban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Berta Zoltán László_Influencerek hatása a sportban_2022.pdf] PDF
Berta Zoltán László_Influencerek hatása a sportban_2022.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (789kB)
[thumbnail of Berta Zoltán.pdf] PDF
Berta Zoltán.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (215kB)
[thumbnail of Berta_Zoltán_László_birálat.pdf] PDF
Berta_Zoltán_László_birálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (93kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban leírom, hogyan alakultak ki a véleményvezérek és az internet fejlődésével hogyan alakult ki az influencer marketing. A vállalatok számára ez hogyan alakította át a marketingstratégiájukat és a marketingkommunikációjukat, valamint a sportban milyen szerepet tölt be ez a hirdetési forma és milyen hatással van az emberekre.Szakdolgozatom célja, hogy bemutassam az influencerek hatását a sportban, ugyanis véleményem szerint az influencer marketing elterjedésével egyre nagyobb befolyásoló szerepe van a véleményvezéreknek az emberek sporthoz, illetve a sporthoz köthető események és termékekhez való viszonyukban. Dolgozatomban szeretném alátámasztani kérdőíves elemzéssel, hogy mint már majdnem minden területen így a sport iparágban is nagy szerepe van az influencer marketingnek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hatás(ok), influencer, marketingkommunikáció, sport, véleményvezér
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:54
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet