Generációs különbségek és a digitális marketing előretörése a 2022-es országgyűlési választások nyomán

Cserhalmi András Bence (2023) Generációs különbségek és a digitális marketing előretörése a 2022-es országgyűlési választások nyomán. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Cserhalmi_András_Bence.pdf] PDF
Cserhalmi_András_Bence.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (780kB)
[thumbnail of szakdolgozat külső bírálat Cserhalmi András Bence.pdf] PDF
szakdolgozat külső bírálat Cserhalmi András Bence.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (30kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Cserhalmi András Bence.pdf] PDF
Bírálat_belső_Cserhalmi András Bence.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a 2022-es országgyűlési választások kapcsán járja végig az online politikai marketing jelenlegi helyzetét Magyarországon. A szakirodalmak főleg a Facebookos politikai hirdetések szféráját, illetve a választók attitűdjeit ismerteti a közelmúlt politikai ajánlataival szemben. A kutatás javarészt a 30 év alatti fiatalok politikához, kampányhoz való viszonyulását vizsgálja. Emellett az idősek megszólításának eszközeit, változó tájékozódási forrásait, a TV-s kampányok internettel szembeni versenyképességét és a politikai programok létjogosultságát is elemzi a kampány heves indulatainak kereszttüzében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: facebook, kampány, online marketing, politikai marketing, választói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:54
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet