Cserhalmi András Bence (2023) Generációs különbségek és a digitális marketing előretörése a 2022-es országgyűlési választások nyomán. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Cserhalmi_András_Bence.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (780kB) |
|
PDF
szakdolgozat külső bírálat Cserhalmi András Bence.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (30kB) |
|
PDF
Bírálat_belső_Cserhalmi András Bence.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a 2022-es országgyűlési választások kapcsán járja végig az online politikai marketing jelenlegi helyzetét Magyarországon. A szakirodalmak főleg a Facebookos politikai hirdetések szféráját, illetve a választók attitűdjeit ismerteti a közelmúlt politikai ajánlataival szemben. A kutatás javarészt a 30 év alatti fiatalok politikához, kampányhoz való viszonyulását vizsgálja. Emellett az idősek megszólításának eszközeit, változó tájékozódási forrásait, a TV-s kampányok internettel szembeni versenyképességét és a politikai programok létjogosultságát is elemzi a kampány heves indulatainak kereszttüzében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | facebook, kampány, online marketing, politikai marketing, választói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:54 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |