A bormarketing vizsgálata, és a Lajkó Borászat marketing elemzése

Hajdu Dávid Mihály (2023) A bormarketing vizsgálata, és a Lajkó Borászat marketing elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Hajdu Dávid Mihály A BORMARKETING VIZSGÁLATA, ÉS A.pdf] PDF
Hajdu Dávid Mihály A BORMARKETING VIZSGÁLATA, ÉS A.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Hajdu Dávid.pdf] PDF
Hajdu Dávid.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (219kB)
[thumbnail of 2023. 1 szakdolgozat Hajdú Dávid.pdf] PDF
2023. 1 szakdolgozat Hajdú Dávid.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (270kB)

Absztrakt (kivonat)

Magyarország területén az első szőlőre és a, borra utaló régészeti leletek a Kr. e. I. századhoz, a keltákhoz vezetnek. A Római Birodalom terjeszkedése a Kárpát-medencét is elérte. A rómaiak a Balaton-felvidéken és a Szerémségben különösen kedvező feltételeket találtak szőlőkultúrájuk további fejlesztéséhez[1], Hazánkban igen nagy történelmi múlttal bír a borfogyasztás és a borkultúra, ami folytán a Magyarság történelmében elsősorban borfogyasztó nemzetnek tartotta, és most is tartja magát. Én is igen kedvelem és előszeretettel fagyasztok bort, valamint marketinget tanulok Budapesti Gazdasági Egyetemen és van egy kedves ismerős házaspár, akik borászatot üzemeltetnek, melynek működését igen nagy előszeretettel hallgattam. Lajkó András, és Lajkóné Frei Erika az ő tulajdonukban van a Lajkó borászat. Borászatról fog szólni a vállat ismertetési részem és az ő marketing tevékenységüket fogom elemezni. Mindig is érdekelt a borászat ágazat és nagyon jó lehetőség tartottam azt, hogy az érdeklődésemet és az álltam tanult szakterületet összehozva bormarketing témakörben írjam meg a szakdolgozatomat. [

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Rimóczi Csilla
Külső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Kopcsay László
Külső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ármarketing, bor, borászat, bormarketing, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:54
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet