Hajdu Dávid Mihály (2023) A bormarketing vizsgálata, és a Lajkó Borászat marketing elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Hajdu Dávid Mihály A BORMARKETING VIZSGÁLATA, ÉS A.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Hajdu Dávid.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (219kB) |
|
PDF
2023. 1 szakdolgozat Hajdú Dávid.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (270kB) |
Absztrakt (kivonat)
Magyarország területén az első szőlőre és a, borra utaló régészeti leletek a Kr. e. I. századhoz, a keltákhoz vezetnek. A Római Birodalom terjeszkedése a Kárpát-medencét is elérte. A rómaiak a Balaton-felvidéken és a Szerémségben különösen kedvező feltételeket találtak szőlőkultúrájuk további fejlesztéséhez[1], Hazánkban igen nagy történelmi múlttal bír a borfogyasztás és a borkultúra, ami folytán a Magyarság történelmében elsősorban borfogyasztó nemzetnek tartotta, és most is tartja magát. Én is igen kedvelem és előszeretettel fagyasztok bort, valamint marketinget tanulok Budapesti Gazdasági Egyetemen és van egy kedves ismerős házaspár, akik borászatot üzemeltetnek, melynek működését igen nagy előszeretettel hallgattam. Lajkó András, és Lajkóné Frei Erika az ő tulajdonukban van a Lajkó borászat. Borászatról fog szólni a vállat ismertetési részem és az ő marketing tevékenységüket fogom elemezni. Mindig is érdekelt a borászat ágazat és nagyon jó lehetőség tartottam azt, hogy az érdeklődésemet és az álltam tanult szakterületet összehozva bormarketing témakörben írjam meg a szakdolgozatomat. [
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ármarketing, bor, borászat, bormarketing, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:54 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |