Horváth Lili (2023) A könyvtárak marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése a Zalaegerszegi Deák Ferenc Megyei és Városi Könyvtár példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_Horvath_Lili.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (5MB) |
|
PDF
Horváth Lili.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
|
PDF
BÍRÁLAT HORVÁTH LILI SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (418kB) |
Absztrakt (kivonat)
Könyvtárak marketingkommunikációja. Kulcsszavak: Könyvtári marketing, szolgáltatás marketing, fogyasztói magatartás, generációk a közösségi médiában, könyvtárak, könyvtári szolgáltatások, könyvtár használat, olvasás népszerűsítés, fiatalok olvasási szokásai A szakdolgozat témája a könyvtárak marketingkommunikációs tevékenységei, azok elemzése. Az elemzés során bemutatásra kerülnek többek között a könyvtárak szervezetének felépítése, a célcsoport bemutatása, a generációk egyedi fogyasztói magatartása a közösségi média felületeken, valamint a szolgáltatásmarketing alkalmazása kulturális szférában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, könyvtár, könyvtárhasználat, könyvtári rendszer, könyvtári szolgáltatás(ok), közösségi média, közösségi oldalak, marketing, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:54 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |