A könyvtárak marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése a Zalaegerszegi Deák Ferenc Megyei és Városi Könyvtár példáján keresztül.

Horváth Lili (2023) A könyvtárak marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése a Zalaegerszegi Deák Ferenc Megyei és Városi Könyvtár példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_Horvath_Lili.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_Horvath_Lili.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)
[thumbnail of Horváth Lili.pdf] PDF
Horváth Lili.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)
[thumbnail of BÍRÁLAT HORVÁTH LILI SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
BÍRÁLAT HORVÁTH LILI SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (418kB)

Absztrakt (kivonat)

Könyvtárak marketingkommunikációja.  Kulcsszavak: Könyvtári marketing, szolgáltatás marketing, fogyasztói magatartás, generációk a közösségi médiában, könyvtárak, könyvtári szolgáltatások, könyvtár használat, olvasás népszerűsítés, fiatalok olvasási szokásai  A szakdolgozat témája a könyvtárak marketingkommunikációs tevékenységei, azok elemzése.  Az elemzés során bemutatásra kerülnek többek között a könyvtárak szervezetének felépítése, a célcsoport bemutatása, a generációk egyedi fogyasztói magatartása a közösségi média felületeken, valamint a szolgáltatásmarketing alkalmazása kulturális szférában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, könyvtár, könyvtárhasználat, könyvtári rendszer, könyvtári szolgáltatás(ok), közösségi média, közösségi oldalak, marketing, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:54
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet