Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra

Tóth Petra (2023) Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra.pdf] PDF
Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (868kB)
[thumbnail of Tóth Petra.pdf] PDF
Tóth Petra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)
[thumbnail of Tóth Petra_szakdolgozat birálás-Filep Attila.pdf] PDF
Tóth Petra_szakdolgozat birálás-Filep Attila.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (254kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom az Influencer marketinget mutatom be és általa az egész Influencer jelenséget és a fogyasztói magatartást. Véleményem szerint ez egy meghatározó téma napjainkban, hiszen mindenhol találkozni a véleményvezérekkel. A vállalatokban is nagyon fontos szerepet játszanak az Influencerek, hiszen az életük sokkal könnyebben elérhető a fogyasztókat, mivel őket már vagy az internetről, vagy a televízióból ismerik, és esetleg fel is néznek rájuk. A kutatásomnak a segítségével szerettem volna megtudni, hogy az emberek milyen véleménnyel vannak az Influencerekről és mekkora hatással vannak rájuk és a vásárlási szokásaikra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, influencer, influencer marketing, internetes reklám(ok), közösségi média
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:54
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet