Tóth Petra (2023) Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (868kB) |
|
PDF
Tóth Petra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
|
PDF
Tóth Petra_szakdolgozat birálás-Filep Attila.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (254kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom az Influencer marketinget mutatom be és általa az egész Influencer jelenséget és a fogyasztói magatartást. Véleményem szerint ez egy meghatározó téma napjainkban, hiszen mindenhol találkozni a véleményvezérekkel. A vállalatokban is nagyon fontos szerepet játszanak az Influencerek, hiszen az életük sokkal könnyebben elérhető a fogyasztókat, mivel őket már vagy az internetről, vagy a televízióból ismerik, és esetleg fel is néznek rájuk. A kutatásomnak a segítségével szerettem volna megtudni, hogy az emberek milyen véleménnyel vannak az Influencerekről és mekkora hatással vannak rájuk és a vásárlási szokásaikra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, influencer, influencer marketing, internetes reklám(ok), közösségi média |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:54 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |