Murár Kata (2023) Fogyasztói magatartás vizsgálata a fast fashion termékek esetében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Fogyasztói magatartás vizsgálata a fast fashion termékek esetében.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelés_Murár Kata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (416kB) |
|
PDF
SZD.Murar.Kata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (229kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a textilipar legnagyobb nyertesét, a fast fashion-t mutatom be, ezen termékek esetében vizsgáltam meg a fogyasztói magatartást. A divat, a fast fashion témája napjainkban kiemelkedő szerepet kapott, nemcsak a mindennapi életünkben, hanem a gazdaságban és a társadalomban is. Sajnos a fast fashion és a fenntarthatóság nem említhető meg egy lapon, a textilgyártásnak ezen szegmense hatalmas terhet jelent a környezet számára. A kutatásom segítéségével szerettem volna megismerni a 18-35 éves fogyasztók vásárlási szokásait, hogy hol, milyen gyakran és milyen összegben vásárolnak ruházati cikkeket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | divat, fast fashion, fenntarthatóság, fogyasztói magatartás, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:54 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |