Kozik Emese (2023) Influencer marketing vásárlást befolyásoló hatása az egri középiskolások körében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Diplomadolgozat_KozikEmese_T6CMTL.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Kozik Emese.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (236kB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat_ KosnásGyula-K00153992.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (174kB) |
|
PDF
Szakdolgozat kérdések_ KosnásGyula.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (52kB) |
Absztrakt (kivonat)
Diplomadolgozatomban az influencer marketing vásárlást befolyásoló hatását vizsgáltam az egri középiskolások tükrében. A témaválasztásomat a marketingkommunikációs eszköz újdonsága, érdekessége és folyamatos fejlődése mellett személyes motivációm is indokolta. Amellett, hogy az online világnak köszönhetően alakult ki a kétirányú kommunikáció, további utakat nyitott meg a márkák és a fogyasztók között. Ehhez az új eszközhöz tartozik a közösségi média és az influencer marketing, amely a megjelenése óta népszerű és folyamatosan fejlődő terület. Személyes motivációm még középiskolás koromból ered, mikor megjelent ez a marketing eszköz és még óriási dolognak számított, hogy a közösségi médiában egy híres személy adja a nevét és az arcát termékekhez. Akkor ezt mindenki csodálattal nézte, újdonság volt és természetesen minden olyan terméket szerettünk volna megkapni, amit egy influencernél láttunk. Azonban ez a hozzáállásunk az életszakaszainkkal változott, ahogy a közösségi média és az influencer marketing is. Emellett a generációm is új tagokkal bővült, akik másképp látják a világot, más érdekli őket, továbbá más oldalról lehet elérni és lekötni a figyelmüket. Dolgozatomban azt vizsgálom, ők hogyan látják az influenceret, hatással vannak-e a vásárlásaikra, mennyire megbízható termékeket hirdetnek és ezáltal mennyire tartják őket hitelesnek főleg, ha minden tartalmuk hirdetés.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, Eger, influencer, középiskolák, vásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Ápr. 20. 13:54 |
Utolsó módosítás: | 2023. Ápr. 20. 13:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |