A Covid-19 hatása az alkoholfogyasztásra, a reklámpiacra és a reklámfogyasztói magatartásra

Szabó Orsolya (2023) A Covid-19 hatása az alkoholfogyasztásra, a reklámpiacra és a reklámfogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A COVID- 19 HATÁSA AZ ALKOHOLFOGYASZTÁSRA, A REKLÁMPIACRA ÉS A REKLÁMFOGYASZTÓI MAGATARTÁSRA.pdf] PDF
A COVID- 19 HATÁSA AZ ALKOHOLFOGYASZTÁSRA, A REKLÁMPIACRA ÉS A REKLÁMFOGYASZTÓI MAGATARTÁSRA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Eredetiségről szóló nyilatkozat.pdf] PDF
Eredetiségről szóló nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (293kB)
[thumbnail of eredetiségről szóló nyilatkozat.pdf] PDF
eredetiségről szóló nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (221kB)
[thumbnail of TDK részletéről lemondó nyilatkozat.pdf] PDF
TDK részletéről lemondó nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (207kB)
[thumbnail of Külső konzulensi bírálat Szabó Orsolya.pdf] PDF
Külső konzulensi bírálat Szabó Orsolya.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (575kB)
[thumbnail of Szabó Orsolya_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf] PDF
Szabó Orsolya_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (225kB)

Absztrakt (kivonat)

Az alkohol fontos hozzávalója az emberek életének, legyen szó bármilyen boldog, vagy szomorú alkalomról. Ezt fogyasztjuk, ha születésnapunk van, ha esküvőről van szó, de előfordul olyan is, hogy egy fárasztó nap után megiszik az ember egy pohár finom bort. Habár csökkent az előző évtizedekhez képest az alkoholfogyasztás mértéke, a Covid- 19 járvány az életünk minden területére hatással volt, még akkor is, amikor be voltunk zárva otthonainkba. Reklámok, hirdetések bíztattak minket arra, hogy maradjunk otthon, inkább csak virtuálisan találkozzunk szeretteinkkel és a legtöbben így is tettünk.A reklámpiacon látványos csökkenés történt a 2020-2021-es években- a médiatorták és számos felmérés alapján. Egy év alatt majdnem 3%-kal csökkent a reklámbevétel. Médiatorták mintájára hoztam létre kérdőívemet is, amelyben a reklámfogyasztási szokásokra voltam kíváncsi a Covid-19 alatt. 108 embert értem el a közösségi média segítségével. Sok cég a „veled vagyunk” és „vigyázzunk egymásra” címek alatt készített sokatmondó hirdetést, de akadtak olyanok is, melyek arra bíztattak minket, hogy bírjuk ki, maradjunk otthon, találkozzunk egymással interneten keresztül. Adományokat gyűjtöttek a betegekért, kórházakért, nővérekért és a társadalom összefogására irányuló mozgalmakat hoztak létre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, koronavírus-járvány (COVID-19), médiafogyasztási szokások, reklám, sör
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Ápr. 20. 13:53
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 20. 13:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet